interesting things

  • ۰
  • ۰

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور عزیزمان ایران ،  هر سال به مناسبت های گوناگون برای محبوبیت بیشتر بین کاربران و همچنین رساندن حسن نیت خود نسبت به مشترکین و پیشرفت در خدمات رسانی ، بسته های تخفیف را ارائه میکند که یکی از آنها هدایای ویژه به مناسبت دهه فجر است و با رسیدن سالگرد این دهه مبارک بسته های رایگان را برای کاربران ایرانسلی در نظر می گیرد .  به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی ، اپراتور ایرانسل هدیه بسته اینترنتی و مکالمه را برای مشترکین دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است و افراد دارای سیم کارت ایرانسل در مدت زمان محدود و مشخص شده میتوانند اقدام به فعال سازی بسته های ارائه شده کنند.

 

هدیه ایرانسل به مشترکین

یکی از هدایای ارائه شده ایرانسل شامل 45 گیگابایت اینترنت همراه ایرانسل میباشد . نحوه فعالسازی به صورت ذیل است :  

بسته اینترنتی رایگان 45 گیگابایتی ایرانسل : این بسته به مدت ده روز دهه فجر یعنی از 12 بهمن تا 22 بهمن 1402 قابل استفاده است . برای فعال سازی بسته اینترنت 45 گیگابایت تمامی مشترکین ایرانسل می توانند ، با مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و انتخاب گزینه ( تکان شگفت انگیز ) تلفن همراه خود را تکان دهند و پس از این عملکرد بسته اینترنتی به صورت خودکار برایشان فعال میشود . لازم به ذکر است که هدیه بسته اینترنتی تنها به 450 نفر از مشترکین ایرانسل تعلق میگیرد . پس اگر شما هم یکی از مالکان سیم کارت دائمی و یا سیم کارت اعتباری ایرانسل هستید و میخواهید از این هدیه ویژه بهره مند شوید در مدت زمان ارائه شده سریعا اقدام به فعال سازی کنید تا یکی از 450 نفر خوش شانس باشید .

 

ایرانسل  50 + 5 هدیه بسته مکالمه

دومین هدیه ای که ایرانسل برای مشترکین خود در نظر گرفته 5 دقیقه مکالمه درون شبکه ای است . مشترکین ایرانسل میتوانند با فعالسازی بسته مکالمه به ازای هر پنج دقیقه مکالمه در هر تماس داخلی ، 50 دقیقه ادامه آن مکالمه را از اپراتور ایرانسل هدیه بگیرند . برای فعالسازی بسته مکالمه کافیست با شماره گیری کد دستوری #2*1*444* از این هدیه مکالمه بهره مند شوند .

 

شرایط و قوانین مهم

فعال سازی بسته اینترنت و مکالمه رایگان از طریق روش های بالا فقط به افرادی که دارای سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل هستند تعلق میگیرد  ، و مشترکین اپراتور های دیگر نمیتوانند با استفاده از این روش ها بسته های رایگان دریافت کنند .

مدت زمان استفاده از هر دو بسته شگفت انگیز رایگان ایرانسل محدود است و مشترکین می توانند از پنجشنبه 12 بهمن سال 1402 بسته ها را فعال کنند و تا روز یکشنبه به تاریخ 22 بهمن 1402 از بسته اینترنت و مکالمه رایگان بهره مند شوند .

 

 

منبع :وبلاگ رندباز

 

 

  • ۰۲/۱۱/۲۹
  • thenirvana nirvana

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی