interesting things

۱۶ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

قطعا در جهان امروز که استفاده از گوشی های هوشمند جزء لاینفک زندگی انسان ها محسوب می گردد؛ آنچه که سبب شده تا برخی از سیم کارت ها محبوب تر و پرطرفدارتر از بقیه باشند، صرفنظر از ارزش ریالی به خدمات و سرویس هایی که یک اپراتور به مشترکین خود اختصاص می دهد نیز بستگی دارد.

درست که اپراتور همراه اول زمانی تنها اپراتور عرضه کننده سیم کارت در کشور به شمار می رفت، ولی امروزه با حضور پررنگ رقیبانی همچون اپراتورهای ایرانسل و رایتل، آنچه که باعث می شود تا این اپراتور همچنان یکه تاز بیشترین تعداد مشترک در کشور باشد؛ طرح ها، سرویس ها، جشنواره ها و خدمات خاص و منحصر بفردی است که در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور قرار می گیرد.

در حال حاضر یکی از مهم ترین و جذاب ترین خدمات ارائه شده از سوی اپراتور همراه اول کمپین همکلاسی همراه اول می باشد که به مناسبت آغاز مهرماه و شروع فصل درس و مشق برای کاربران در نظر گرفته شده است.

 

طرح کمپین همکلاسی چیست؟

در طرح پاییزی جذاب همراه اول کلیه دانش آموزان، دانشجویان و مادران آنها می توانند با خرید سیم کارت دانشجویی، جوانان، دانش آموزی و نوجوان از 22 مهرماه 1402 تا پایان آذر ماه در قرعه کشی هیجان انگیز 100 گوشی هوشمند5G شرکت کنند.

بر اساس اعلام اپراتور همراه اول همه کسانی که مشمول این طرح می شوند با خرید سیم کارت های اعلام شده و فعال سازی بسته های اینترنت و مکالمه ویژه آغاز سال تحصیلی جدید، علاوه بر دریافت هدایای ویژه در قرعه کشی 100 گوشی هوشمند 5G  شرکت داده خواهند شد و می توانند یکی از برندگان خوش شانس این قرعه کشی هیجان انگیز باشند.

 

جوایز طرح کمپین همکلاسی

جایزه اصلی این طرح 100 گوشی هوشمند 5G است که بین سه گروه دانشجویان، مادران و دانش آموزانی که در بازه زمانی 22 مهرماه تا پایان روز 30 آذرماه 1402 در این طرح شرکت کنند، قرعه کشی می شود. برای خرید و شرکت در قرعه کشی نیز تنها کافی است؛ مشترکین کد دستوری # 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 مربع ) را شماره گیری کنند. البته هر کدام از سیم کارت های موجود در این طرح ( دانشجویی، دانش آموزی، جوانان و نوجوانان ) علاوه بر قیمت تخفیفی و شرایط شرکت در قرعه کشی 100 گوشی هوشمند 5G ، شامل بسته های هدیه خوش آمد ویژه نیز می شوند.

قرعه کشی این طرح هیجان انگیز در دی ماه 1402 انجام شده و نتایج از طریق وب سایت همراه اول اعلام می گردد.

 

نحوه شرکت دانش آموزان در کمپین همکلاسی

اگر در سال تحصیلی جدید به عنوان دانش آموز در حال تحصیل هستید، می توانید با خرید سیم کارت دائمی نوجوانان که از بسته هدیه جذاب زیر برخوردار است؛ در این قرعه کشی شرکت کنید:

45 گیگابایت اینترنت بومینو 9 ماهه ( هر ماه 5 گیگابایت )
450 دقیقه مکالمه درون شبکه 9 ماهه ( هر ماه 50 دقیقه )
450 پیامک
مدرسه مجازی آی نو ( 45 گیگابایت ترافیک استفاده از ویدئوهای آموزشی دروس متوسطه )
فروشگاه چی بخونیم ( تخفیف 20 درصدی خرید آنلاین کتاب کمک آموزشی و کمک درسی )
ابر همراهی ( 10 گیگابایت فضای رایگان سرویس ذخیره سازی فایل ابری )
دیدیمون ( تخفیف 90 هزار تومانی مشاهده کارتون و انیمیشن )
مدرسه آنلاین الا ( تخفیف 50 درصدی دوره های آموزشی کنکوری ها )

 

سیم کارت نوجوانان

یکی دیگر از سیم کارت های ارائه شده در این کمپین سیم کارت اعتباری انارستان می باشد که به صورت رایگان در اختیار کودکان و نوجوانان 6 تا 18 ساله قرار می گیرد.

مشخصات سیم کارت اعتباری انارستان به شرح ذیل می باشد:

63 گیگابایت اینترنت سفید در طول 9 ماه ( هر ماه 7 گیگابایت )
5،000 ریال شارژ اولیه
90 دقیقه مکالمه سه ماهه ( هر ماه 3 ساعت )

علاوه بر این دارندگان سیم کارت انارستان در این طرح می توانند از یک بسته ترکیبی ویژه استفاده کنند؛ که شامل موارد ذیل می شود:

9 گیگابایت اینترنت انارستان سه ماهه ( هر ماه 3 گیگ )
90 دقیقه مکالمه سه ماهه ( هر ماه  3 ساعت )
90 عدد پیامک سه ماهه ( هر ماه 30 عدد )
مدرسه مجازی آی نو ( 9 گیگابایت ترافیک استفاده از ویدئوهای آموزشی دروس متوسطه )
10 گیگابایت فضای ابری دائمی ابر همراهی

شایان ذکر است؛ کودکان و نوجوانان دارنده این نوع سیم کارت فقط امکان دسترسی به فهرست سایت های گزینش شده را داشته و سایت های خارج از لیست در نظر گرفته شده، از دسترس آنها خارج می باشد. برای خرید سیم کارت نیز کافی است کد دستوری # 1 * 1 * 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 ستاره 1 ستاره 1 مربع ) را شماره گیری نمایید.

 

نحوه شرکت دانشجویان در کمپین همکلاسی

دانشجویان برای شرکت در این قرعه کشی تنها کافی است سیم کارت دائمی یا اعتباری جوانان همراه اول  را تهیه کنند که هر کدام از این سیم کارت ها از قیمت و شرایط متفاوتی برخوردار هستند.

 

سیم کارت دائمی جوانان

در این طرح دانشجویان با خرید سیم کارت دائمی جوانان نه تنها از تخفیف 50 درصدی قیمت و هدایای ویژه این سیم کارت بهره مند می شوند؛ بلکه در قرعه کشی 100 گوشی هوشمند 5G نیز شرکت داده خواهند شد.

 

هدایای ویژه سیم کارت دائمی جوانان

10 گیگابایت اینترنت 30 روزه + 10 گیگابایت اینترنت 4 ماهه ( هر ماه 2.5 گیگابایت از ماه دوم )
200 دقیقه مکالمه داخل شبکه ( همراه اول و ثابت ) 30 روزه + بسته 20 دقیقه مکالمه خارج شبکه 30 روزه

قیمت این سیم کارت در حال حاضر 1،600،000 ریال می باشد که با تخفیف تنها 800،000 ریال در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

 

سیم کارت اعتباری جوانان

سیم کارت اعتباری دانشجویان با قیمت 200،000 ریال از شرایط زیر برخوردار است:

50 گیگابایت اینترنت 5 ماهه هر ماه یک گیگابایت
50 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول + ثابت ) 30 روزه
50 پیامک درون شبکه 30 روزه

علاوه بر این سیم کارت جوانان یا دانشجویی همراه اول از بسته های مختلف برخوردارند که به شرح ذیل می باشد:

 

بسته ترکیبی ویژه

بسته ترکیبی ویژه که با شماره گیری کد دستوری # 1 * 2 * 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 ستاره 2 ستاره 1 مربع ) قابل فعال سازی می باشد،با قیمت 990،000 ریال در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. مشخصات این بسته به شرح ذیل می باشد:

15 گیگابایت اینترنت سه ماهه ( هر ماه 5 گیگابایت )
15 ساعت مکالمه درون شبکه سه ماهه ( هر ماه 5 ساعت )
150 عدد پیامک فارسی/ انگلیسی سه ماهه ( هر ماه 50 عدد )
10 گیگابایت فضای ابری دائمی ابر همراهی

 

بسته اینترنت 75 گیگ ویژه:

بسته اینترنت 75 گیگ ویژه به قیمت 3،500،000 ریال با شماره گیری کد دستوری # 1 * 2 * 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 ستاره 2 ستاره 1 مربع ) از شرایط زیر برخوردار است:

75 گیگابایت اینترنت سه ماهه
10 گیگابایت فضای ابری دائمی ابر همراهی

 

بسته اینترنت 120 گیگ ویژه:

این بسته ویژه با قیمت 6،650،000 ریال با شماره گیری کد دستوری # 1 * 2 * 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 ستاره 2 ستاره 1 مربع ) قابل خریداری بوده و از ویژگی های زیر برخوردار می باشد:

120 گیگابایت اینترنت 6 ماهه هر ماه 20 گیگابایت
10 گیگابایت فضای ابری دائمی ابر همراهی

 

بسته اینترنت + دیجیتال:

این بسته دیجیتالی با قیمت 8،500،000 ریال با شماره گیری کد دستوری # 1 * 2 * 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 ستاره 2 ستاره 1 مربع ) قابل خریداری بوده و از ویژگی های زیر برخوردار می باشد:

110 گیگابایت اینترنت 6 ماهه
10 گیگابایت فضای ابری دائمی ابر همراهی
150 هزار تومان کد تخفیف دریافت خدمات در منزل آچاره
150 هزار تومان کد تخفیف خرید اندروید باکس

علاوه بر این دانشجویان فارغ از هر نوع سیم کارتی که داشته باشند؛ می توانند در محوطه دانشگاه های سراسر کشور با شماره گیری کد دستوری # 121 * ( ستاره 121 مربع ) از تخفیف ویژه مکالمه دانشجویی لذت ببرند.

 

نحوه شرکت مادران در کمپین همکلاسی

برای نخستین بار با شروع سال تحصیلی جدید، اپراتور همراه اول شرایط خاص و منحصر بفردی را ایجاد نموده که مادران دانش آموزان و دانشجویان می توانند در آن شرکت نمایند.

بسته ویژه مادران که مخصوص کمپین طرح همکلاسی می باشد از ویژگی های زیر برخوردار است:

500 دقیقه مکالمه درون شبکه
150 هزار تومان کد تخفیف آنلاین از خانومی
100 هزار تومان کد هدیه مشاهده فیلم و سریال در گپ فیلم
150 هزار تومان کد تخفیف دریافت خدمات در منزل اجاره
150 هزار تومان کد تخفیف خرید اندروید باکس از نت باکس

این بسته ویژه تنها با قیمت 50 هزار تومان و شماره گیری کد دستوری # 3 * 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 ستاره 3 مبع ) قابل فعال سازی می باشد.

 

 

منبع :وبلاگ رند باز

  • thenirvana nirvana
  • ۰
  • ۰

قطعا برای شما هم آگهی های رنگ و وارنگ" وام سیم کارت بدون پرداخت چک و معرفی ضامن،" بسیار جذاب و هیجان انگیز است؛ آن هم در دوره زمانه ای که گرفتن یک وام پنج میلیون تومانی نیاز به دو ضامن معتبر با نامه کسر از حقوق، ارائه چک، سفته و هزار دردسر دیگر دارد.

دریافت وام بدون وثیقه و یا معرفی ضامن کارمند از آن دست خبرهایی است که همه را وسوسه می کند تا از این شرایط آسان و استثنایی استفاده کنند. خصوصا این که چندی پیش خبر تخصیص وام به سیم کارت از سوی رئیس کل بانک مرکزی، علی صالح آبادی، بسیاری از افراد را ترغیب نمود تا در مورد چند و چون این نوع وام ها اطلاعاتی کسب کنند.

دریافت وام تنها با گرو گذاشتن سیم کارت یکی از بهترین فرصت هایی است که مالکان سیم کارت می توانند از آن استفاده کنند و بدون معرفی ضامن یا ودیعه پول، خیلی سریع وام دریافت کنند. ولی آیا شرایط و ویژگی های این وام به همین راحتی که در آگهی ها بیان می شود؛ است و یا پشت این ویترین زیبای تبلیغات، هزار دردسر تازه و مشکل جدید نهفته است؟

اگر از آن دست افرادی هستید که این آگهی ها توجهتان را جلب کرده، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا بتوانید در مورد گرفتن یا نگرفتن این نوع وام تصمیم درستی بگیرید:

 

چرا به سیم کارت وام تعلق می گیرد؟

از آنجا که در کشور ما سیم کارت به عنوان یک کالای سرمایه ای در نظر گرفته می شود که مانند همه کالاهای موجود در کشور، تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز، تورم و مسائل دیگر قرار دارد، ارزش ریالی آن روز به روز بیشتر می شود؛ به طوری که قیمت برخی سیم کارت های رند یا سیم کارت دائمی 0912 همراه اول در طول سی سال فعالیت این اپراتور افزایش قابل توجهی داشته است. 

همین ارزش ریالی سبب گردیده تا از سوی بعضی مراکز خرید و فروش سیم کارت، طرح وام فوری سیم کارت تنها با گرو گذاشتن سند سیم کارت مطرح گردد که با استقبال خوبی نیز مواجه گردید.

 

چه کسانی می توانند وام سیم کارت دریافت کنند؟

در حال حاضر تنها کسانی می توانند وام سیم کارت دریافت کنند که مالک سیم کارت دائمی 0912 همراه اول باشند. سیم کارت دائمی 0912 همراه اول به عنوان اولین سیم کارت های عرضه شده در کشور در طول سی سال فعالیت این اپراتور، هم از نظر ارزش و جایگاه اجتماعی و هم از نظر ریالی روند صعودی قابل توجه ای را دنبال کرده است؛ به طوری که در بازار سیم کارت ایران به محض عرضه شدن به فروش می رسند.

به همین خاطر تنها مالکان سیم کارت دائمی 0912 و شماره های رند می توانند از شرایط استثنایی وام سیم کارت استفاده کنند.

 

شرایط تخصیص وام فوری به سیم کارت دائمی 0912

درست است که در حال حاضر تنها مالکان سیم کارت دائمی 0912  همراه اول می توانند وام دریافت کنند؛ ولی باید بدانید در کنار شرایط آسان و راحت دریافت وام، نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که توجه به آنها الزامی است.

از آنجا که برای دریافت وام فوری سیم کارت، تنها سند سیم کارت لازم است، به همین خاطر سیم کارت مورد نظر باید شرایط ویژه ای داشته باشد که بهتر است؛ پیش از اقدام به درخواست وام به آن توجه کنید. شرایطی مانند:

·        سیم کارت مورد نظر نباید در بیست روز گذشته ( قبل از تاریخ درخواست وام ) تعویض شده باشد.

·        سیم کارت نباید در یک ماه گذشته ( قبل از تاریخ درخواست وام )  تغییر مالکیت داشته باشد.

·        سیم کارت نباید قطع باشد. قطع بازداشت و قطع قضایی سیم کارت مانع از تخصیص وام به سیم کارت می شود.

·        سیم کارت نباید در حالت تقسیط باشد.

·        مشترک نباید به اپراتورهای ایرانسل و رایتل ترابرد داشته باشد.

·        ارائه سیم کارت فیزیکی در زمان درخواست وام سیم کارت الزامی است.

 

مدارک لازم جهت دریافت وام سیم کارت دائمی 0912 چیست؟

در صورتی که مالک سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول و یا شماره رند هستید و از شرایط لازم برای دریافت وام بهره مندید، مدارک لازم برای دریافت وام به شرح ذیل می باشد:

1.      اصل و کپی کارت ملی مالک

2.      آخرین قبض پرداخت شده یا نشده و یا صورت حساب میان دوره که نشان دهد از آن زمان تا روز درخواست وام، قبض جدیدی صادر نشده است.

3.      سیم کارت فعال در گوشی هوشمند جهت شناسایی مالکیت

4.      حضور مالک سیم کارت دائمی 0912

 

مراحل انجام کار برای تخصیص وام فوری سیم کارت

حال اگر همه شرایط لازم را داشتید، برای دریافت وام باید مراحل زیر را طی کنید:

1.      تماس با کارشناسان واحد قیمت گذاری سیم کارت در نمایندگی های معتبر

2.      آماده سازی مدارک مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت

3.      تعیین وقت قبلی برای مراجعه به منظور دریافت تسهیلات

4.      حضور در دفتر مورد نظر و انجام امور اداری

 

نحوه تعیین قیمت سیم کارت دائمی 0912 برای تخصیص وام چگونه است؟

از آنجا که تعیین قیمت سیم کارت 0912 کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد؛ شرکت هایی که در زمینه پرداخت وام فوری سیم کارت مشغولند، معمولا نرم افزار قیمت گذاری سیم کارت دارند که قیمت سیم کارت را مشخص می کند. البته در این مراکز کارشناسانی حضور دارند که به صورت تخصصی در این زمینه به شما مشاوره می دهند. بعد از مشخص شدن قیمت سیم کارت معمولا به هر مالک 80 درصد قیمت سیم کارت به عنوان مبلغ وام پرداخت می گردد.

البته توصیه می شود قبل از حضور در این مراکز، نسبت به قیمت حدودی سیم کارت خود آگاهی داشته باشید.

 

نحوه باز پرداخت اقساط چگونه است؟

با توجه به این که در این وام، مبلغی که به هر مالک پرداخت می گردد؛ فرق می کند؛ شرایط بازپرداخت وام نیز با هم فرق دارد. ولی به طور کلی بسته به توافق بین وام گیرنده و وام دهنده مدت زمان اقساط می تواند بین 4 تا 12 ماه باشد که این عدد بر اساس مقدار وام دریافتی و توافق انجام شده فی مابین مالک سیم کارت و وام دهنده، متغیر می باشد.

 

مزایای وام سیم کارت دائمی 0912

وام فوری سیم کارت دائمی 0912 که از شرایط استثنایی و راحتی برخوردار است، علاقه مندان زیادی دارد که تمایل دارند به هر طریق از این شرایط استفاده نمایند. به طور کلی مزایای دریافت این وام را می توان در موارد ذیل خلاصه نمود:

·        یکی از مهم ترین مزیت های این وام، فوری بودن آن می باشد؛ به طوری که بلافاصله بعد از ارائه مدارک لازم، وام در عرض یک یا دو ساعت به حساب شما واریز می گردد.

·        وام فوری سیم کارت دائمی 0912 پیچیدگی های دریافت وام های رایج بانکی را نداشته و مالک سیم کارت دائمی 0912، بدون معرفی ضامن و یا ارائه چک و سفته می تواند تا 80  درصد ارزش سیم کارت را وام بگیرد.

·        سیم کارتی که با ارائه آن وام دریافت کردید، نه تنها از دسترس خارج نشده بلکه نزد شما می ماند و شما می توانید همچنان از سیم کارت خود استفاده نمایید.

·        دریافت وام سیم کارت، تاثیری در ارزش ریالی سیم کارت ندارد. زیرا مالک 80 درصد مبلغ سیم کارت را دریافت می کند و سیم کارت را به عنوان رهن در گرو می گذارد که این امر هیچ تاثیری در قیمت سیم کارت ندارد.

 

معایب وام سیم کارت دائمی 0912

قطعا دریافت وام از طریق گرو گذاشتن سند سیم کارت دائمی 0912، به همان اندازه که می تواند راحت و آسان باشد؛ از معایبی نیز برخوردار است که توصیه می شود؛ حتما قبل از اقدام به این کار به آنها توجه کنید:

·        در این نوع وام، مانند همه وام های بانکی دریافت کننده وام باید تا پایان اقساط مبلغی را به عنوان سود ماهانه پرداخت نماید. البته سودی که بابت دریافت وام در طول دوره اقساط پرداخت می گردد، همواره از افزایش قیمت سیم کارت دائمی 0912 کمتر می باشد.

·         وام سیم کارت معمولا برای سیم کارت های دائمی 0912 با ارزش ریالی بالای 20 میلیون تومان می باشد و همه شماره های این پیش شماره را شامل نمی شود.

·        با توجه به این که در زمان اخذ وام، مالکیت سیم کارت دائمی 0912 از نام مالک خارج می شود امکان دارد این امر سبب بروز مشکلاتی در سیستم بانکی ( رمز پویا ) گردد. البته این مورد فقط در مورد حساب هایی که بعد از وام افتتاح شده باشند؛ صادق است.

 

وام فوری سیم کارت دائمی 0912 مناسب چه کسانی است؟

در هر صورت اگر به عنوان مالک سیم کارت دائمی 0912 تمایل دارید از این شرایط ویژه استفاده نمایید؛ توصیه می شود قبل از هر اقدامی به این نکته توجه کنید که مهم ترین وجه ضمان این وام سیم کارت 0912 می باشد و در صورت عدم پرداخت اقساط سیم کارت سلب مالکیت می شود؛ بنابراین توصیه می شود تنها در صورتی که شرایط پرداخت اقساط را دارید؛ از این وام استفاده کنید.

 

وام فوری سیم کارت بگیرم یا نه؟

وام فوری سیم کارت در صورتی که در یک مرکز معتبر و با سابقه انجام گیرد؛ می تواند گره گشای مشکلات افراد باشد. زیرا مالک سیم کارت بدون از دست دادن سیم کارت، تنها با گرو گذاشتن سند، امکان استفاده از خدمات سیم کارت را دارد؛ در عین حال با دریافت 80 درصد مبلغ سیم کارت می تواند مشکلات خود را حل و فصل نماید.

البته در این بین به علت استقبال افراد از این نوع وام، بسیاری از کلاهبرداران و متخلفان با درج آگهی های تقلبی مشکلات زیادی را برای مالکان سیم کارت به وجود آورند که نشان می دهد هر مرکزی قابل اعتماد نبوده و لازم است تنها به مراکزی مراجعه نمایید که به عنوان نماینده اپراتور همراه اول در حال فعالیت می باشند و از پروانه کسب و سابقه درخشان برخوردارند. بنابراین اکیدا توصیه می گردد؛ برای دریافت وام، به شرکت ها و نمایندگی های معتبر که مجوزهای لازم را داشته باشند؛ مراجعه نمایید و برای این کار تنها قرار داد دو برگی را که از قبل مطالعه نمودید؛ امضا نمایید. 

درست است که این وام از شرایط راحت برخوردار بوده و بعد از دریافت وام سیم کارت همچنان در نزد وام گیرنده باقی می ماند؛ ولی به این نکته هم توجه کنید که در صورت عدم پرداخت به موقع اقساط امکان از دست دادن سیم کارت وجود دارد.  پس برای این که هم بتوانید از سیم کارت خود استفاده کنید و هم یک وام فوری و راحت دریافت کنید قبل از اقدام به این کار دقت کافی داشته باشید و همه جوانب احتیاط را رعایت کنید.

 

 

منبع :وبلاگ رند باز

 

 

  • thenirvana nirvana
  • ۰
  • ۰

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری اینترنت، جهان با انقلابی روبرو شد که به سرعت در حال گسترش است، استفاده از اینترنت نه تنها انجام کارهای مختلف را تسهیل و تسریع می بخشد، بلکه به دلیل گستردگی و تنوع زیاد، امکان اجرای هر کاری را به بهترین شکل ممکن مقدور می سازد. به همین خاطر نحوه استفاده از آن به یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه های والدین بدل گشته است. این موضوع خصوصا بعد از همه گیری ویروس کرونا که به نوعی آموزش مجازی را جایگزین آموزش مستقیم کرد، روز به روز بیشتر شد.

از آن زمان تا کنون والدین معمولا شیوه های مختلفی را برای مدیریت و کنترل نحوه استفاده از اینترنت کودکان خود در نظر میگیرند که هر کدام معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد. از سوی دیگر اپراتورها نیز برای برطرف نمودن این دغدغه راهکارهایی در نظر گرفته اند که امکان دسترسی ایمن دانش آموزان به اینترنت را مهیا می سازد. مثلا برخی اپراتورها با در نظر گرفتن یک کد دستوری خاص، امکان فعال سازی اینترنت کودک بر روی سیم کارت والدین را فراهم نمودند و یا در برخی دیگر سیم کارتی تحت عنوان سیم کارت دانش آموزی برای دسترسی ایمن دانش آموزان به اینترنت پاک طراحی شد.

 

سیم کارت دانش آموزی چیست؟

سیم کارت دانش آموزی که بعد از غیر حضوری شدن مدارس در دوران پاندمی کرونا بازار داغی پیدا کرد؛ برخلاف تصور والدین تنها برای انجام کارهای دانش آموزی طراحی نشد؛ بلکه این سیم کارت قابلیت برقراری تماس و ارسال پیامک را نیز داشت. البته این سیم کارت امکان دسترسی کودکان و نوجوانان 6 تا 18 ساله به اینترنت را محدود می سازد و از ورود آنها به سایت هایی که مناسبشان نیست؛ جلوگیری می کند. این نوع سیم کارت در هر اپراتور تحت عنوان خاصی عرضه می گردد. یکی از پرطرفدارترین و مهم ترین سیم کارت های دانش آموزی عرضه شده در این سالها سیم کارت انارستان می باشد که از سوی اپراتور همراه اول ارائه گردیده است.

 

سیم کارت انارستان همراه اول چیست؟

در سال های اخیر اپراتور همراه اول سیم کارت انارستان را که در ظاهر کاملا شبیه سیم کارت های بزرگسالان می باشد؛ طراحی نموده که از امکانات مکالمه، پیامک و اینترنت پرسرعت برخوردار بوده و مخصوص کودکان و نوجوانان 6 تا 18 سال می باشد. البته کودکان و نوجوانان دارنده این نوع سیم کارت فقط امکان دسترسی به فهرست سایت های گزینش شده را داشته و سایت های خارج از لیست در نظر گرفته شده، از دسترس آنها خارج می باشد.

بنا بر اعلام اپراتور همراه اول سیم کارت دانش آموزی انارستان رایگان بوده و شامل بسته خوش آمدگویی به شرح ذیل می باشد:

·        5،000 ریال شارژ اولیه

·        3 گیگابایت حجم اینترنت اولیه

·        63 گیگابایت اینترنت 9 ماهه ( هر ماه 7 گیگ 7 روزه )

البته علاقمندان توجه داشته باشند در صورتی که سیم کارت گم شود، برای صدور مجدد آن مجبور به پرداخت هزینه هستند.

 

مزیت سیم کارت انارستان همراه اول

در ابتدا تصور می شد برای انجام کارهای آموزشی دانش آموزان و اتصال به شبکه آموزشی شاد باید حتما از سیم کارت دانش آموزی انارستان استفاده کرد؛ در صورتی که دانش آموزان برای استفاده از پلتفرم رایگان شاد نیاز به سیم کارت مخصوصی نداشته و این کار از طریق کلیه سیم کارت های دائمی و اعتباری امکان پذیر است.

به همین خاطر مزیت استفاده از سیم کارت دانش آموزی انارستان در موارد ذیل می باشد:

·        این سیم کارت به خوبی می تواند پاسخگوی دغدغه والدینی باشد که تمایل دارند تا محتوای سالمی را در اختیار کودکان و نوجوانان 6 تا 18 ساله خود قرار دهند. زیرا محتوای قابل دسترسی در این سیم کارت کاملا از پیش تعیین شده و بر اساس فهرست سپید می باشد.

·        خرید بسته های مختلف مکالمه و اینترنت در سیم کارت های انارستانی 35 درصد ارزان تر از سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می باشد. البته توجه به این نکته هم الزامی است که بسته های اینترنت خریداری شده توسط سیم کارت انارستان تنها قابل استفاده در همان سایت های از پیش تعیین شده می باشد.

·        سیم کارت انارستان پ برای گروه سنی مورد نظر کاملا رایگان می باشد.

 

معایب سیم کارت انارستان همراه اول

·        در سیم کارت انارستان تنها امکان استفاده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی وجود دارد و امکان استفاده از اپ هایی مانند تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام وجود ندارد. ( البته این اپ ها از مهرماه برای بزرگسالان نیز غیر مجاز شناخته شده و فیلتر می باشد)

·        کاربران سیم کارت انارستان تنها امکان دسترسی به اینترنت پاک یا همان وایت لیست را دارند که این فهرست شامل برنامه ها و اپلیکیشن هایی می شود که برخی از آنها غیر ضروری است و امکان دارد فرزندتان به آن نیاز نداشته باشد.

·        با توجه به این که کاربران انارستان تنها بر اساس فهرست سپید، به اپ و برنامه های دسترسی دارند، اپ ها و برنامه هایی از دسترس فرزندتان خارج می شود که شاید از نظر شما عدم دسترسی به آن ضرورتی نداشته باشد.

البته اگر شما به عنوان والد بخواهید امکان دسترسی برنامه یا وب سایت مشخصی را برای فرزندتان فراهم نمایید، می توانید فرم مخصوص درخواست این کار را پر کنید و آدرس وب سایت مورد نظر را وارد کنید تا بعد از بررسی این عنوان به فهرست لیست سفید اضافه گردد. لازم به ذکر است این پروسه علاوه بر زمان بر بودن، شانس موفقیت کمی خواهد داشت.

 

نحوه مالکیت سیم کارت انارستان

با توجه به این که کاربران کودک و نوجوان استفاده کننده از سیم کارت انارستان همراه اول هنوز به سن قانونی نرسیده اند؛ بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نمی توان سیم کارتی را به نام آنها ثبت نمود. به همین خاطر این سیم کارت ها در ابتدا به نام یکی از والدین برای فرزند ثبت می شود تا بعد از رسیدن به سن قانونی مالکیت سیم کارت از والدین به نام فرزند تغییر پیدا کند. البته شایان ذکر است؛ بعد از این که دانش آموز به سن قانونی برسد؛ علاوه بر انتقال مالکیت کلیه محدودیت های سیم کارت به طور کامل حذف شده و سیم کارت دانش آموزی به یک سیم کارت عادی با امکان دسترسی به کلیه اپ ها و سایت ها تبدیل خواهد شد.

 

نحوه انتقال مالکیت سیم کارت دانش آموزی در اپراتور همراه اول:

 بر اساس قانون برای تغییر مالکیت سیم کارت دانش آموزی پس از پایان 18 سالگی، فرد باید به همراه والدین که سیم کارت به نام اوست به دفاتر خدمات ارتباطی؛ مراجعه و نسبت به این امر اقدام نمایند. مدارک لازم جهت انتقال مالکیت به شرح ذیل می باشد:

·        اصل و تصویر کارت ملی انتقال دهنده و انتقال گیرنده

·        حضور هم زمان انتقال دهنده و انتقال گیرنده و یا وکیل قانونی آنها ( در صورت حضور وکیل، اصل و تصویر وکالت نامه قانونی ضروری است)

·        ارائه سیم کارت فعال

·        ارائه کد پستی ده رقمی انتقال گیرنده

·        ثبت اثر انگشت و امضای انتقال دهنده و انتقال گیرنده

·        تکمیل و تنظیم سند نقل و انتقال

·        تکمیل فرم تعهدات از سوی انتقال گیرنده یا وکیل قانونی

 

نحوه ثبت نام سیم کارت دانش آموزی رایگان

با توجه به این که سیم کارت دانش آموزی انارستان همراه اول باید به نام یکی از والدین ثبت گردد؛ کودکان یا نوجوانان 6 تا 18 ساله به تنهایی امکان خرید این سیم کارت را نخواهند داشت و لازم است در هنگام خرید و فعال سازی سیم کارت یکی از والدین با در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه کودک یا نوجوان به دفاتر خدمات امور مشترکین اپراتور همراه اول و یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند. البته امکان خرید سیم کارت انارستان از طریق وب سایت همراه اول نیز امکان پذیر می باشد؛ ولی در صورت خرید اینترنتی والد باید به همراه کارت ملی خود، شناسنامه فرزند و کد فعال سازی به دفاتر خدمات امور مشترکین برای فعال سازی سیم کارت مراجعه نماید.

علاوه بر این امکان دریافت سیم کارت انارستانی برای کودکان و نوجوانان اتباع خارجی هم وجود داشته و والدین آنها می توانند با به همراه داشتن کارت آمایش خود و فرزندانشان، نسبت به تهیه و فعال سازی این سیم کارت اقدام نمایند.

 

نحوه خرید سیم کارت دانش آموزی انارستان به صورت اینترنتی

در صورتی که تمایل دارید به صورت اینترنتی سیم کارت انارستان را تهیه نمایید؛ ابتدا باید به فروشگاه وب سایت همراه اول مراجعه نموده و با انتخاب پیش کد 994 و سرشماره، کد امنیتی را وارد نمایید. در صفحه ای که برایتان به نمایش در خواهد آمد؛ می توانید شماره ها را ببینید و از بین آنها یکی را انتخاب نموده و مراحل خرید را تکمیل نمایید.

قطعا در جهانی که پیشرفت علم و تکنولوژی با سرعتی سرسام آور رو به رشد است، سیم کارت دانش آموزی انارستان نمی تواند؛ پاسخگوی نیاز نوجوانان باشد. شاید بتوان سیم کارت دانش آموزی انارستان را حداقل به عنوان یک گزینه مطمئن برای کودکان در نظر گرفت. البته در صورتی که کودک فقط به اینترنت سیم کارت دسترسی داشته باشد و نتواند به وای فای متصل گردد. 

بنابراین پیشنهاد می شود در کنار این شیوه های کنترل کننده، با فرهنگ سازی درست و آموزش های لازم، کودکان و نوجوانان را در مسیر درست استفاده از تکنولوژی قرار دهیم و به جای تحریک حس کنجکاوی و سرکوب این غریزه، تلاش کنیم با شیوه های نوین آن را در مسیر درست و مناسب هدایت کنیم.

 

منبع : وبلاگ رند باز

 

  • thenirvana nirvana
  • ۰
  • ۰

اپراتور ایرانسل به عنوان دومین اپراتور فعال در کشور، فعالیت رسمی خود را در سال 1384 آغاز کرد. اکنون بعد از گذشت بیش از ربع قرن، توانسته با ارائه خدمات خاص و منحصر بفرد به یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین اپراتورهای کشور تبدیل گردد.

اپراتور ایرانسل که در حال حاضر به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور محسوب می گردد، با پوشش شبکه گسترده، آنتن دهی عالی و شناخت درست از کلیه نیازهای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری، سرویس های خاص و ویژه ای را در اختیار آنها قرار می دهد که برخی از این خدمات برای نخستین بار از سوی این اپراتور طراحی و معرفی گردیده است. یکی از این امکانات و سرویس های مهم، آهنگ پیشواز ایرانسل می باشد که ابتدا از سوی این اپراتور برای کاربران در نظر گرفته شد و به دلیل استقبال بی نظیر از آن، خیلی زود توسط اپراتورهای دیگر اجرایی گردید.

 

سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل چیست؟

سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل که بعد از فعال سازی و انتخاب آهنگ اجرا می شود؛ فرصتی است که همه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند با استفاده از آن تماس گیرندگان خود را به آوایی دلنشین و خاص مهمان کنند. البته آنچه که این سرویس را به یکی از پرکاربردترین و مفید ترین خدمات ایرانسل تبدیل کرده است، احترامی است که به سلیقه مخاطب گذاشته شده و تقریبا برای هر نوع سلیقه، آهنگ و موسیقی در نظر شده است.

ایجاد شرایط حق انتخاب یک آوای دلنشین و مورد پسند به جای صدای بوق انتظار  نه تنها باعث ایجاد شور و هیجان خاصی در بین کاربران می شود؛ بلکه این امکان را به مشترک می دهد تا در شرایط مختلف، از آهنگی متناسب با حال و هوای خود استفاده نمایند.

 

طرح قرعه کشی آیفون 13 و بیست جایزه 10 میلیون تومانی

با توجه به این که اپراتور ایرانسل در بین کاربران، به برگزاری جشنواره های خاص و هدایای منحصر بفرد معروف است؛ در جدیدترین طرح قرعه کشی این اپراتور، یک دستگاه آیفون 13 و بیست جایزه 10 میلیون تومانی هدایای در نظر گرفته شده برای مشترکینی خواهد بود که در کمپین فعال سازی آهنگ های پیشواز ایرانسل شرکت کنند و با انتخاب یکی از آهنگ های پیشواز موجود در وب سایت این اپراتور در این قرعه کشی شرکت کنند.

 

نحوه فعال سازی آهنگ های پیشواز ایرانسل

با توجه به این که یکی از مهم ترین وجه تمایز سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل با دیگر اپراتورها تنوع در آهنگ ها، موسیقی و آوازهای موجود در این سرویس می باشد؛ اگر شما هم تمایل دارید تا در کمپین هیجان انگیز یک دستگاه آیفون 13 و بیست جایزه 10 میلیون تومانی شرکت کنید؛ روش های فعال سازی سرویس آهنگ پیشواز در اپراتور ایرانسل به شرح ذیل می باشد:

·        اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

·        اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری  # 777 *   (ستاره 777 مربع)

·        ارسال کد آهنگ به صورت پیامک به 7575

·        تماس تلفن گویا با شماره 777

·        استفاده از وب سایت rbt.irancell.ir

 

امکانات سرویس آهنگ پیشواز در ایرانسل

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده سرویس آهنگ پیشواز در کشور، در طول این سال ها تلاش نمود تا با طراحی امکانات و نرم افزارهای خاص، نحوه ارائه سرویس آهنگ پیشواز را بسیار هیجان انگیزتر و متفاوت تر از قبل سازد. بنابراین همه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند تا با انتخاب موسیقی مورد علاقه شان، صدای آهنگ مورد پسندشان را جایگزین صدای بوق کنند.

در حال حاضر در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل امکان پخش موسیقی مورد نظر به شیوه های مختلف برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل وجود دارد که به شرح ذیل می باشد:

·        امکان پخش آهنگ های مختلف برای تماس گیرندگان متفاوت

·        امکان پخش چند آهنگ به صورت تصادفی

·        امکان پخش آهنگ طبق زمان بندی تعیین شده توسط شما

علاوه بر این مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند موسیقی یا فایل صوتی مورد علاقه خود را به عنوان آهنگ پیشواز تنظیم کنند؛ و از قابلیت های دیگری مانند پیشواز مخاطب خاص، پیشواز شخصی با صدای خود شما و پیشواز فوری استفاده نمایند.

یکی دیگر از قابلیت های منحصر بفرد سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، قابلیت تنظیم زمان پخش می باشد که بر اساس آن  مشترک می تواند در صورت تمایل برخی آهنگ ها را طوری تنظیم نمایید که تنها در زمان خاصی پخش شوند.

 

حالت های مختلف زمان پخش آهنگ پیشواز ایرانسل شامل موارد زیر می شود :

·        همیشگی:

در این حالت، آهنگ یا آهنگ های پیشواز منتخب، هر روز و در تمام ساعت ها برای تماس گیرندگان مورد نظر پخش خواهد شد.

·        روزانه:

در این حالت مشترک می تواند آهنگ مورد نظر خود را در یک بازه زمانی مشخصی از روز تنظیم نماید، بنابراین با تنظیم این حالت، آهنگ یا آهنگ پیشواز منتخب به صورت روزانه و در زمان تعیین شده از سوی مشترک برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.

·        هفتگی :

تنظیم حالت هفتگی، این امکان را به مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری ایرانسل می دهد که برای روزهای مشخصی از هفته، آهنگ یا آهنگ های پیشوازی که مشخص شده، پخش گردد. مثلا مشترک می تواند از روز یک شنبه تا پنج شنبه یک فهرست پخش انتخاب کرده تا تماس گیرندگان در روزهای مشخص شده آهنگ پیشواز تنظیم شده را بشنوند.

 

هزینه خرید آهنگ پیشواز

در حال حاضر هزینه خرید هر آهنگ پیشواز برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل، در یک بازه زمانی 30 روزه، حداکثر 1500 تومان می باشد. البته امکان فعال سازی این سرویس برای یک هفته با قیمت 4،200 تومان نیز برای مشترکین وجود دارد.

برای مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل این مبلغ زمانی از شارژ ریالی مشترک کسر می گردد که خرید آهنگ با موفقیت انجام شده باشد. برای مشترکین دائمی ایرانسل نیز بعد از اعلام خرید موفقیت آمیز خرید آهنگ پیشواز، این مبلغ به صورت حساب پایان دوره مشترک اضافه می گردد. 

البته مشترکین می توانند برای اطلاع از قیمت هر آهنگ و مدیریت سرویس آهنگ پیشواز خود، به نسخه وب اپلیکیشن پیشواز و یا اپلیکیشن ریتم مراجعه فرمایند.

 

نحوه حذف آهنگ پیشواز

در صورتی که به عنوان مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل بنا به هر دلیلی تمایل دارید؛ به صورت دائمی یا موقت، نسبت به انصراف از خدمات آهنگ پیشواز اقدام نمایید؛ می توانید از روش های ذیل برای این کار استفاده کنید:

·        برای حذف کلی آهنگ پیشواز ایرانسل، مشترک باید کد ENS را به شماره 7575 ارسال کند.

·        برای غیر فعال سازی سرویس آهنگ پیشواز به صورت مشترک باید کد GHF را به شماره 7575 ارسال کنند.

 

منبع : وبلاگ رند باز


 

  • thenirvana nirvana
  • ۰
  • ۰

اپراتور رایتل به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور که در سال 1386 به صورت رسمی شروع به کار کرد؛ در طول تقریبا دو دهه فراز و نشیب، رقابت سختی را با دو اپراتور مطرح همراه اول و ایرانسل که هم از نظر پوشش شبکه و هم از نظر تعداد مشترک فعال در جایگاه بسیار بالاتری قرار دارند؛ پشت سر گذاشته است.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل که در سال 86 با حمایت سازمان تامین اجتماعی و بکارگیری شعار" پیشگام و متمایز در ارائه خدمات با کیفیت و نوآورانه" فعالیت خود را آغاز کرد، در طول سالها فعالیت کارآمد و مستمر خود نشان داد؛ در راستای حفظ و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین خود، خدمات خاص و منحصر بفردی را در اختیار آنها قرار می دهد.

در حال حاضر یکی از این خدمات کاربردی و مفید این اپراتور، ارائه سیم کارت های اعتباری طرح انرژی رایتل می باشد که با هدف افزایش سرعت اینترنت با قیمت اقتصادی و شرایط استثنایی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

 

سیم کارت اعتباری طرح انرژی رایتل چیست؟

با توجه به این که استفاده از اینترنت و دنیای گسترده ی آن، به قدری برای همگان جذاب و شگفت انگیز است که تقریبا همه اقشار جامعه از پیر و جوان گرفته تا کارگر و تحصیل کرده، به فراخور کار و علاقمندی خود از آن استفاده می کنند؛ دریافت خدمات و امکانات مورد نیاز در این خصوص یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران می باشد.

قطعا سرعت اینترنت برای انجام کلیه کارها، یکی از اصلی ترین و مهم ترین آیتم های مورد نظر در زمان انتخاب اپراتور مورد نظر می باشد زیرا سرعت و کیفیت اینترنت نه تنها کمک می کند تا کارها راحت تر انجام شود؛ بلکه دسترسی به خدمات را نیز تسهیل می بخشد. به همین خاطر اپراتور رایتل در طرح انرژی خود پیشنهاد می دهد کاربران برای افزایش سرعت اینترنت در گام نخست سیم کارت خود را تغییر دهند و از سیم کارت اعتباری طرح انرژی این اپراتور استفاده نمایند.

 

ویژگی های سیم کارت اعتباری طرح انرژی رایتل چیست؟

بر اساس این طرح افراد با خرید سیم کارت های اعتباری رایتل تحت عناوین E10،  E20و  E40 علاوه بر دریافت به صرفه ترین و ارزان ترین سیم کارت اعتباری کشور، می توانند شماره سیم کارت را نیز به صورت دلخواه انتخاب نمایند. البته توجه به این نکته نیز الزامی است که علاقمندان بعد از ثبت نام و خرید این سیم کارت های اقتصادی، یک سیم کارت دیگر به عنوان هدیه دریافت می کنند.

با توجه به این که این سیم کارت ها هر کدام از شرایط و ویژگی های مخصوص به خود برخوردارند؛ بهتر است کاربران ابتدا نسبت به این شرایط آگاهی پیدا کرده و سپس نسبت به خرید بهترین و مقرون به صرفه ترین سیم کارت اقدام نمایند:

 

1.     سیم کارت اعتباری  E10

سیم کارت اعتباری طرح اعتباری E10 به عنوان اقتصادی ترین سیم کارت ارائه شده در طرح انرژی رایتل، با قیمت استثنایی تنها 100،000 ریال در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و از ویژگی های زیر برخوردار است:

·        3 گیگابایت اینترنت همراه به مدت یک ماه

·        30 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به مدت یک ماه

·        30 پیامک درون و برون شبکه به مدت یک ماه

·        اعتبار 30،000 ریالی اولیه

شایان ذکر است این سیم کارت تنها از طریق وب سایت رایتل و فروشگاه های رایتل به فروش می رسد.

 

2.     سیم کارت اعتباری E20

دومین سیم کارت ارائه شده در طرح انرژی، سیم کارت اعتباری E20 می باشد که با قیمت تخفیفی 200،000 ریال از بسته خوش آمد زیر برخوردار می باشد:

·        6 گیگابایت اینترنت همراه به مدت سه ماه ( 3 دوره سی روزه – هر دوره 2 گیگابایت )

·        60 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه فقط دوره سی روزه ابتدایی

·        60 پیامک درون و برون شبکه فقط دوره سی روزه ابتدایی

·        اعتبار اولیه 200،000 ریالی فقط دوره سی روزه ابتدایی

 

3.     سیم کارت اعتباری E40

سیم کارت اعتباری E40 به عنوان سومین سیم کارت ارائه شده در طرح انرژی از قیمت 400،000 ریالی و هدایای ویژ زیر برخوردار می باشد:

·        14 گیگابایت اینترنت همراه به مدت سه ماه ( 4  گیگابایت دوره سی روزه – 5 دوره سی روزه هر دوره 2 گیگابایت )

·        140 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه فقط دوره سی روزه ابتدایی

·        140 پیامک درون و برون شبکه فقط دوره سی روزه ابتدایی

·        اعتبار اولیه 400،000 ریالی فقط دوره سی روزه ابتدایی

 

نکات و قوانین مهم:

·        قیمت های اعلام شده برای سیم کارت های اعتباری طرح انرژی رایتل با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

·        اعتبار روزهای بسته های خوش آمد از زمان اولین استفاده از سیم کارت می باشد. بدیهی است در صورت پایان یافتن اعتبار زمانی، هدایا قابل استفاده نخواهندبود.

·        بسته های هدیه و بسته های آغازین در اپراتور رایتل به ترتیب از بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته ها برخوردار هستند.

·        در صورت اتمام هر یک از خدمات بسته های آغازین ( تماس صوتی، حجم ترافیک عادی، حجم ترافیک ساعات افت مصرف، پیامک و ... ) مشترک می تواند از سایر خدمات تا پایان مهلت اعتبار زمانی بسته استفاده نمایید.

·        پس از اتمام بسته های آغازین، مشترک می تواند از بسته های مصرفی که شامل بسته های اینترنتی، مکالمه و پیامک می شود؛ برای کاهش هزینه های ارتباطی خود استفاده نماید.

·        مشترکین رایتل می توانند با نصب اپلیکیشن رایتل من نسبت به مشاهده و اطلاع دقیق از حجم و مدت زمان اعتبار هدایای این سیم کارت ها اقدام نمایند.

·        هزینه استفاده از خدمات تماس صوتی و پیامک در حالت رومینگ ملی برای کاربران سیم کارت های اعتباری طرح انرژی مطابق تعرفه عادی شبکه های رایتل می باشد.

 

روش های خرید سیم کارت اعتباری طرح انرژی رایتل

اگر تمایل دارید در راستای کاهش هزینه های اینترنت از سیم کارت اعتباری رایتل استفاده کنید؛ روش های خرید این سیم کارت های اعتباری به شرح ذیل می باشد:

·        مراجعه غیر حضوری به وب سایت رایتل

·        مراجعه حضوری به یکی از نمایندگان فروش و خدمات رایتل

·        مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل

به طور کلی مشخصات و ویژگی های خدمات و طرح های منحصر بفرد و جذاب رایتل در سایت این اپراتور موجود می باشد و علاقمندان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به وب سایت رایتل به ادرس rightel.ir نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند. ضمن این که شماره تماس 200 برای خطوط رایتلی و شماره 09202000000 از سایر خطوط به عنوان پل ارتباطی با کارشناسان این اپراتور آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و مسائل کاربران می باشد.

 

 

منبع : وبلاگ رند باز


 

  • thenirvana nirvana
  • ۰
  • ۰

در شرایط اقتصادی کنونی که ارزش پول ملی به میزان قابل توجهی کاهش یافته، تقریبا همگان می دانند که باید پول خود حتی به میزان اندک را به یک کالای سرمایه ای تبدیل کنند. یکی از بخش هایی که افراد می توانند ارزش ریالی پول خود را افزایش دهند؛ سرمایه گذاری در بازار خرید و فروش سیم کارت می باشد که چند سالی است به عنوان یک بازار پر سود در رقابت با بازار طلا و سکه قرار می گیرد.

البته برای این که بتوانید در این بازار موفق عمل کنید و یک خرید مناسب داشته باشید؛ لازم است سیم کارتی با قیمت واقعی بخرید. اما مهم ترین سوال این است که از کجا و چگونه سیم کارتی با چنین شرایط پیدا کنیم و مطمئن باشیم قیمت سیم کارت واقعی است؟

برای رسیدن به این پاسخ لازم است از نحوه قیمت گذاری سیم کارت در بازار مطلع باشیم و بدانیم سیم کارت ها چگونه قیمت گذاری می شوند. به همین خاطر در این مطلب به تمام نکات و ریزه کاری های این بخش می پردازیم.

 

مزایای خرید سیم کارت برای سرمایه گذاری

درست است که یکی از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در بازار خرید و فروش سیم کارت این است که افراد می توانند حتی با یک سرمایه اندک اقدام به خرید یک سیم کارت نمایند؛ ولی اگر بخواهیم نگاهی تخصصی تر به مزایای خرید سیم کارت بپردازیم؛ مهمترین مزایای خرید آن به شرح ذیل می باشد:

·         سیم کارت ها در بازار ایران شبیه پول نقد هستند؛ به طوری که هر وقت قصد فروش داشته باشید، به راحتی می توانید آن را به پول نقد تبدیل کنید.

·        در طول سی سال ظهور سیم کارت در کشور، قیمت آنها همواره روند صعودی داشته و با افزایش تورم، ارزش آنها افزایش یافته است. بررسی ها نشان می دهد؛ در شرایطی که قیمت سیم کارت بنا به دلایلی مانند افزایش قیمت دلار، بالا رفته باشد، بعد از پایین آمدن قیمت ارز، قیمت سیم کارت هیچ تغییری نداشته است.

·        با توجه به این که سیم کارت ها از تنوع قیمت زیادی برخوردار هستند، شما می توانید تقریبا با هر بودجه ای یک سیم کارت تهیه کنید.

·        یکی از مهم ترین تفاوت سرمایه گذاری بر روی سیم کارت نسبت به سایر سرمایه گذاری ها، امکان استفاده از آن می باشد. مثلا سکه و طلای آب شده جزء سرمایه هایی هستند که قابل استفاده نبوده و باید از آنها نگهداری کرد.

·        سرمایه گذاری بر روی سیم کارت اعم از دائمی یا اعتباری ریسک نگهداری ندارد، زیرا در صورت سرقت رفتن یا گم شدن به راحتی می توانید با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، سیم کارت قبلی را سوزانده و یک خط جدید تهیه کنید.

 

نحوه قیمت گذاری سیم کارت

این روزها که بازار سیم کارت ایران پررونق و قانون مند شده است؛ ارزش هر سیم کارت بر اساس یک روند مشخص و منظم تعیین می شود.

عوامل موثر بر قیمت سیم کارت را می توان در موارد ذیل خلاصه کرد:

 

نوع سیم کارت

به طور کلی سیم کارت ها به دو دسته کلی سیم کارت دائمی و اعتباری تقسیم می شوند که همواره ارزش و اعتبار سیم کارت دائمی بیشتر از سیم کارت اعتباری می باشد. برای سرمایه گذاری سیم کارت دائمی بهتر از سیم کارت اعتباری است.

 

نوع اپراتور

 در حال حاضر در کشور ما سیم کارت ها از نظر ارزش ریالی و جایگاه بدین ترتیب قرار می گیرند: سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل. اگر قصد سرمایه گذاری را دارید بهتر است؛ از بین سیم کارت های همراه اول، شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

میزان کارکرد سیم کارت

سیم کارت ها از نظر میزان کارکرد در سه دسته سیم کارت کارکرده، کم کارکرد و صفر قرار می گیرند که قیمت سیم کارت های صفر همیشه 20 درصد گران تر از سیم کارت های کارکرده می باشد. بنابراین بهتر است برای سرمایه گذاری سیم کارت صفر بخرید.

 

میزان رندی شماره

این بخش به عنوان هیجان انگیزترین بخش تاثیر گذار بر قیمت سیم کارت بیشترین تاثیر را بر ارزش آن خواهد داشت. به طوری که هر چقدر شماره ای رند تر باشد، گران تر و با ارزش تر نیز می باشد. در این بخش هر چقدر شماره ای از تکرار بیشتر اعداد برخوردار باشد؛ برای سرمایه گذاری مناسب تر است.

 

میزان عرضه و تقاضا

بازار سیم کارت ایران مانند هر بازار سرمایه ای دیگری تحت تاثیر عرضه و تقاضاست. بدین معنی که هر چقدر عرضه کمتر باشد، قیمت سیم کارت بیشتر خواهد بود. با توجه به تاثیری که این آیتم بر روی قیمت سیم کارت دارد؛ توجه به آن قبل از خرید یا فروش سیم کارت مهم است. به همین خاطر توصیه می شود؛ حتما با مشاوره با کارشناسان متخصص قیمت گذاری سیم کارت، بعد از بررسی های لازم اقدام به خرید کنید.

 

کارشناس قیمت گذاری سیم کارت کیست؟

با توجه به این که خرید در شرایط مناسب می تواند معامله ای پرسود را به همراه داشته باشد؛ مشورت با افراد اهل فن همواره می تواند کمک کننده باشد. در بازار خرید و فروش سیم کارت ایران افرادی تحت عنوان کارشناس خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کنند که مسئولیت تعیین ارزش و قیمت سیم کارت ها را بر عهده دارند. این افراد با بررسی نیازهای مشتریان و میزان عرضه و تقاضا قیمت نهایی سیم کارت را به صورت دقیق و واقعی تعیین می کنند.

این شغل که در اصل برای ایجاد تعادل بین هزینه تولید سیم کارت و ارزش آن در بازار ایجاد شده؛ کاملا تخصصی بوده و نیاز به بررسی لحظه ای بازار برای تعیین قیمت واقعی سیم کارت دارد.

 

مهم ترین وظایف کارشناس قیمت گذاری سیم کارت

به طور کلی تعیین قیمت واقعی یک سیم کارت، کار پیچیده ای است که نیاز به تحلیل بازار، شناخت درست از ویژگی های یک سیم کارت، شناخت رقبا، ویژگی های اپراتور و ... دارد. به همین خاطر یک کارشناس قیمت گذاری سیم کارت باید با در نظر داشتن همه عوامل تاثیر گذار بر قیمت سیم کارت که در بالا ذکر شد به موارد ذیل هم توجه داشته باشد:

 

نظارت بر رقابت

در صورتی که یک کارشناس قیمت گذاری سیم کارت بتواند تصمیمات درست بگیرد و ارزش یک سیم کارت را با توجه به تمام نکات ریز و اساسی بازار تعیین کند؛ نه تنها جایگاه شرکت را در مقایسه با رقبا ارتقا می بخشد بلکه می تواند اهداف اقتصادی شرکت را نیز تحقق بخشد.

بنابراین کارشناس قیمت گذاری سیم کارت باید همواره بازار و رقبا را رصد کرده و مواردی مانند بررسی قیمت ها، بسته های خدماتی و سیاست های تخفیف رقبا را بررسی کند تا بتواند واقعی ترین قیمت یک سیم کارت را مشخص کند.

 

پیش بینی قیمت

قطعا یکی از مهم ترین وظایف یک کارشناس پیش بینی قیمت ها بر اساس نوسانات بازار و اقدامات رقباست. برای این کار کارشناسان قیمت گذاری سیم کارت باید با توجه به میزان عرضه و تقاضا، رقابت های موجود و با تکیه بر تجربه خود بازار را بررسی کرده و قیمت را پیش بینی کنند.

 

چگونه با کارشناسان قیمت گذاری سیم کارت تماس بگیریم؟

در حال حاضر تمامی وب سایت های معتبر مانند رندباز که به صورت تخصصی به امر خرید و فروش سیم کارت مشغول هستند، دارای کارشناس قیمت گذاری سیم کارت هستند که این افراد با مهارت ها و تجربیات خود توانایی قیمت گذاری سیم کارت های مختلف اعم از دائمی یا اعتباری تمامی اپراتورها را به صورت دقیق و حرفه ای دارند. آنها با تحلیل دقیق بازار، پیش بینی تغییرات آینده و تعیین استراتژی های قیمت گذاری مناسب به مشتریان کمک می کنند تا سیم کارت خود را به صورت دقیق قیمت گذاری کنند و از خرید یا فروش خود لذت ببرند.

 

منبع :وبلاگ رند باز

 

  • thenirvana nirvana
  • ۰
  • ۰

 

اپراتور ایرانسل به عنوان دومین اپراتور فعال در کشور، در سال های اخیر با برگزاری جشنواره ها و طرح های تخفیفی ویژه توانسته مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. البته این اپراتور در ابتدا کار خود را با عرضه سیم کارت ها به صورت اعتباری و با پیش شماره 0935 آغاز کرد؛ ولی به علت استقبال زیاد از این سیم کارت ارزان خیلی زود به یک اپراتور پرطرفدار و محبوب تبدیل شد. به طوری که در حال حاضر اپراتور ایرانسل پرچم دار بیشترین تعداد مشترک سیم کارت اعتباری در کشور می باشد و تعداد کاربران سیم کارت اعتباری ایرانسل حتی از اپراتور همراه اول نیز بیشتر است.

در همین راستا اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، برای افزایش تعداد کاربران سیم کارت دائمی خود در طرحی هیجان انگیز، سیم کارت های دائمی ایرانسل را با یک قیمت اقتصادی و شرایط استثنایی در اختیار علاقمندان قرار می دهد. بنابراین طرح قرعه کشی 200 میلیون تومانی ایرانسل که برای خریداران سیم کارت دائمی ایرانسل در نظر گرفته شده، یک فرصت فوق العاده است که لذت ایرانسلی شدن را برای آنها دو چندان می نماید.

 

قرعه کشی 200 میلیون تومانی ایرانسل

بر اساس این طرح خریداران سیم کارت دائمی ایرانسل با خرید یک سیم کارت با پیش شماره ویژه و خاطره انگیز 0935 و پیش شماره های دیگر نه تنها می توانند از بسته های متنوع این نوع سیم کارت ها لذت ببرند؛ بلکه امکان شرکت در قرعه کشی 200 میلیون تومانی ایرانسل را نیز داشته و می توانند یکی از برندگان خوش شانس این قرعه کشی باشند.

 

مزایای خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

در حال حاضر این سیم کارت دائمی ایرانسل تنها با قیمت 60  هزار تومان قابل خریداری می باشد و از بسته خوش آمد زیر برخوردار است:

·        20 گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار 6 ماه

·        900 دقیقه مکالمه رایگان با تمام خطوط داخلی کشور به مدت 6 ماه

·        900 پیامک رایگان به تمام خطوط داخلی کشور با اعتبار  6 ماه

·        6 ماه مکالمه نیم بها به تمام خطوط داخلی کشور ( دقیقه ای 30 تومان )

البته بنا بر اعلام روابط عمومی اپراتور ایرانسل تمام خریداران سیم کارت دائمی ایرانسل، علاوه بر برخورداری از امکانات فوق در قرعه کشی 200 میلیون تومانی ایرانسل شرکت داده شده و می توانند یکی از 10 برنده خوش شانس این قرعه کشی باشند.

 

نحوه خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

اگر تمایل دارید که سیم کارت دائمی ایرانسل را تهیه نموده و در جشنواره 2 میلیارد ریالی این اپراتور شرکت کنید و یکی از 10 برنده خوش شانس این قرعه کشی باشید؛ می توانید با استفاده از روش های زیر نسبت به خرید سیم کارت اقدام نمایید:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل من

·        مراجعه به نمایندگی های فروش ایرانسل در سراسر کشور

·        تماس با شماره 600  از خطوط ایرانسل و شماره 09366000000 از سایر خطوط

 

نکات و شرایط مهم:

·        دریافت سیم کارت دائمی ایرانسل تنها برای متقاضیان بالای 18 سال امکان پذیر است.

·        آبونمان سیم کارت های دائمی ایرانسل برای روزهای فعال می باشد و این مبلغ در حال حاضر برای یک دوره کامل 15،000 ریال می باشد.

·        در حال حاضر دوره پرداخت صورت حساب سیم کارت های دائمی ایرانسل دو ماهه می باشد. ( دوره پرداخت از ابتدای ماه فرد تا انتهای ماه زوج بعدی محاسبه می شود )

·        در صورتی که مشترک به صورت اینترنتی و با استفاده از خدمات فروشگاه ایرانسل اقدام به خرید سیم کارت کرده باشد؛ باید توجه کند صحت و مسئولیت کلیه اطلاعات ثبت نامی و مدارک ارسالی و تطابق با مشخصات هویتی اشخاص کاملا بر عهده خود مشترک است و هر گونه پیامد احتمالی متوجه خود شخص می شود.

·        در صورتی که مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل بدهی خود را به مدت یک سال از زمان مسدودیت خط، پرداخت نکند، مطابق با شرایط ذکر شده در قرارداد مشترکین دائمی و مصوبه شماره 3 جلسه 207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تخلیه خط انجام شده و امتیاز سیم کارت سلب می گردد.

·        ارائه کد پستی 10 رقمی صحیح مطابق با نشانی در زمان ثبت نام الزامی می باشد.

 

در حال حاضر امکان ارسال عادی ( 7 روز کاری ) یا تحویل سریع سیم کارت وجود دارد که لازم است؛ مشترک در زمان ثبت نام نوع تحویل سیم کارت را انتخاب نماید. البته در هر صورت در هنگام مراجعه مامور تحویل سفارش، فردی که سیم کارت به نامش ثبت شده باید حضور داشته و یکی از مدارک شناسایی معتبر و یک نسخه کپی از فرم ثبت نام را به مامور ارائه کند.

با توجه به این که سیم کارت های دائمی ایرانسل به علت ارائه خدمات و سرویس های خاص از سیم کارت های پرطرفدار ایرانسل می باشد؛ در حال حاضر این سیم کارت ها تحت عناوین مختلف و با هدایای بخصوص در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. بنابراین اگر به وب سایت ایرانسل مراجعه نمایید؛ علاوه بر پیش شماره های فوق، سیم کارت دائمی 0900 ایرانسل تحت عناوین سیم کارت دائمی 0900 تک ستاره ، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره، پنج ستاره و شش ستاره در دسترس علاقمندان می باشد و آنها در صورت تمایل می توانند بسته به نیاز و سلیقه خود از بین شماره های دائمی قابل ارائه، شماره ای متناسب با نیاز و بودجه خود تهیه نموده و از آن استفاده نماید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

  • thenirvana nirvana
  • ۰
  • ۰

 

در شرایط اقتصادی کنونی که ارزش پول ملی به میزان قابل توجهی کاهش یافته، تقریبا همگان می دانند که باید پول خود حتی به میزان اندک را به یک کالای سرمایه ای تبدیل کنند. یکی از بخش هایی که افراد می توانند ارزش ریالی پول خود را افزایش دهند؛ سرمایه گذاری در بازار خرید و فروش سیم کارت می باشد که چند سالی است به عنوان یک بازار پر سود در رقابت با بازار طلا و سکه قرار می گیرد.

البته برای این که بتوانید در این بازار موفق عمل کنید و یک خرید مناسب داشته باشید؛ لازم است سیم کارتی با قیمت واقعی بخرید. اما مهم ترین سوال این است که از کجا و چگونه سیم کارتی با چنین شرایط پیدا کنیم و مطمئن باشیم قیمت سیم کارت واقعی است؟

برای رسیدن به این پاسخ لازم است از نحوه قیمت گذاری سیم کارت در بازار مطلع باشیم و بدانیم سیم کارت ها چگونه قیمت گذاری می شوند. به همین خاطر در این مطلب به تمام نکات و ریزه کاری های این بخش می پردازیم.

 

مزایای خرید سیم کارت برای سرمایه گذاری

درست است که یکی از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در بازار خرید و فروش سیم کارت این است که افراد می توانند حتی با یک سرمایه اندک اقدام به خرید یک سیم کارت نمایند؛ ولی اگر بخواهیم نگاهی تخصصی تر به مزایای خرید سیم کارت بپردازیم؛ مهمترین مزایای خرید آن به شرح ذیل می باشد:

·         سیم کارت ها در بازار ایران شبیه پول نقد هستند؛ به طوری که هر وقت قصد فروش داشته باشید، به راحتی می توانید آن را به پول نقد تبدیل کنید.

·        در طول سی سال ظهور سیم کارت در کشور، قیمت آنها همواره روند صعودی داشته و با افزایش تورم، ارزش آنها افزایش یافته است. بررسی ها نشان می دهد؛ در شرایطی که قیمت سیم کارت بنا به دلایلی مانند افزایش قیمت دلار، بالا رفته باشد، بعد از پایین آمدن قیمت ارز، قیمت سیم کارت هیچ تغییری نداشته است.

·        با توجه به این که سیم کارت ها از تنوع قیمت زیادی برخوردار هستند، شما می توانید تقریبا با هر بودجه ای یک سیم کارت تهیه کنید.

·        یکی از مهم ترین تفاوت سرمایه گذاری بر روی سیم کارت نسبت به سایر سرمایه گذاری ها، امکان استفاده از آن می باشد. مثلا سکه و طلای آب شده جزء سرمایه هایی هستند که قابل استفاده نبوده و باید از آنها نگهداری کرد.

·        سرمایه گذاری بر روی سیم کارت اعم از دائمی یا اعتباری ریسک نگهداری ندارد، زیرا در صورت سرقت رفتن یا گم شدن به راحتی می توانید با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، سیم کارت قبلی را سوزانده و یک خط جدید تهیه کنید.

 

نحوه قیمت گذاری سیم کارت

این روزها که بازار سیم کارت ایران پررونق و قانون مند شده است؛ ارزش هر سیم کارت بر اساس یک روند مشخص و منظم تعیین می شود.

عوامل موثر بر قیمت سیم کارت را می توان در موارد ذیل خلاصه کرد:

 

نوع سیم کارت

به طور کلی سیم کارت ها به دو دسته کلی سیم کارت دائمی و اعتباری تقسیم می شوند که همواره ارزش و اعتبار سیم کارت دائمی بیشتر از سیم کارت اعتباری می باشد. برای سرمایه گذاری سیم کارت دائمی بهتر از سیم کارت اعتباری است.

 

نوع اپراتور

 در حال حاضر در کشور ما سیم کارت ها از نظر ارزش ریالی و جایگاه بدین ترتیب قرار می گیرند: سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل. اگر قصد سرمایه گذاری را دارید بهتر است؛ از بین سیم کارت های همراه اول، شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

میزان کارکرد سیم کارت

سیم کارت ها از نظر میزان کارکرد در سه دسته سیم کارت کارکرده، کم کارکرد و صفر قرار می گیرند که قیمت سیم کارت های صفر همیشه 20 درصد گران تر از سیم کارت های کارکرده می باشد. بنابراین بهتر است برای سرمایه گذاری سیم کارت صفر بخرید.

 

میزان رندی شماره

این بخش به عنوان هیجان انگیزترین بخش تاثیر گذار بر قیمت سیم کارت بیشترین تاثیر را بر ارزش آن خواهد داشت. به طوری که هر چقدر شماره ای رند تر باشد، گران تر و با ارزش تر نیز می باشد. در این بخش هر چقدر شماره ای از تکرار بیشتر اعداد برخوردار باشد؛ برای سرمایه گذاری مناسب تر است.

 

میزان عرضه و تقاضا

بازار سیم کارت ایران مانند هر بازار سرمایه ای دیگری تحت تاثیر عرضه و تقاضاست. بدین معنی که هر چقدر عرضه کمتر باشد، قیمت سیم کارت بیشتر خواهد بود. با توجه به تاثیری که این آیتم بر روی قیمت سیم کارت دارد؛ توجه به آن قبل از خرید یا فروش سیم کارت مهم است. به همین خاطر توصیه می شود؛ حتما با مشاوره با کارشناسان متخصص قیمت گذاری سیم کارت، بعد از بررسی های لازم اقدام به خرید کنید.

 

کارشناس قیمت گذاری سیم کارت کیست؟

با توجه به این که خرید در شرایط مناسب می تواند معامله ای پرسود را به همراه داشته باشد؛ مشورت با افراد اهل فن همواره می تواند کمک کننده باشد. در بازار خرید و فروش سیم کارت ایران افرادی تحت عنوان کارشناس خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کنند که مسئولیت تعیین ارزش و قیمت سیم کارت ها را بر عهده دارند. این افراد با بررسی نیازهای مشتریان و میزان عرضه و تقاضا قیمت نهایی سیم کارت را به صورت دقیق و واقعی تعیین می کنند.

این شغل که در اصل برای ایجاد تعادل بین هزینه تولید سیم کارت و ارزش آن در بازار ایجاد شده؛ کاملا تخصصی بوده و نیاز به بررسی لحظه ای بازار برای تعیین قیمت واقعی سیم کارت دارد.

 

مهم ترین وظایف کارشناس قیمت گذاری سیم کارت

به طور کلی تعیین قیمت واقعی یک سیم کارت، کار پیچیده ای است که نیاز به تحلیل بازار، شناخت درست از ویژگی های یک سیم کارت، شناخت رقبا، ویژگی های اپراتور و ... دارد. به همین خاطر یک کارشناس قیمت گذاری سیم کارت باید با در نظر داشتن همه عوامل تاثیر گذار بر قیمت سیم کارت که در بالا ذکر شد به موارد ذیل هم توجه داشته باشد:

 

نظارت بر رقابت

در صورتی که یک کارشناس قیمت گذاری سیم کارت بتواند تصمیمات درست بگیرد و ارزش یک سیم کارت را با توجه به تمام نکات ریز و اساسی بازار تعیین کند؛ نه تنها جایگاه شرکت را در مقایسه با رقبا ارتقا می بخشد بلکه می تواند اهداف اقتصادی شرکت را نیز تحقق بخشد.

بنابراین کارشناس قیمت گذاری سیم کارت باید همواره بازار و رقبا را رصد کرده و مواردی مانند بررسی قیمت ها، بسته های خدماتی و سیاست های تخفیف رقبا را بررسی کند تا بتواند واقعی ترین قیمت یک سیم کارت را مشخص کند.

 

پیش بینی قیمت

قطعا یکی از مهم ترین وظایف یک کارشناس پیش بینی قیمت ها بر اساس نوسانات بازار و اقدامات رقباست. برای این کار کارشناسان قیمت گذاری سیم کارت باید با توجه به میزان عرضه و تقاضا، رقابت های موجود و با تکیه بر تجربه خود بازار را بررسی کرده و قیمت را پیش بینی کنند.

 

چگونه با کارشناسان قیمت گذاری سیم کارت تماس بگیریم؟

در حال حاضر تمامی وب سایت های معتبر مانند رندباز که به صورت تخصصی به امر خرید و فروش سیم کارت مشغول هستند، دارای کارشناس قیمت گذاری سیم کارت هستند که این افراد با مهارت ها و تجربیات خود توانایی قیمت گذاری سیم کارت های مختلف اعم از دائمی یا اعتباری تمامی اپراتورها را به صورت دقیق و حرفه ای دارند. آنها با تحلیل دقیق بازار، پیش بینی تغییرات آینده و تعیین استراتژی های قیمت گذاری مناسب به مشتریان کمک می کنند تا سیم کارت خود را به صورت دقیق قیمت گذاری کنند و از خرید یا فروش خود لذت ببرند.

منبع:وبلاگ رندباز

  • thenirvana nirvana
  • ۰
  • ۰

 

این روزها که تقریبا سی سال از عرضه اولین سیم کارت در کشور میگذرد، خرید و فروش سیم کارت اعم از دائمی یا اعتباری به یک بازار تخصصی تبدیل شده و افراد زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. ولی از آنجا که تمام بازارهای سرمایه ای همواره مورد توجه خاص دلالان و اسطه ها هستند؛ این بازار نیز از این آسیب مصون نبوده و هر چند وقت یکبار خبرهایی در مورد کلاهبرداری هایی که در این حوزه انجام می شود؛ به گوش می رسد. زیرا حضور دلالان نه تنها باعث بالا رفتن بی دلیل قیمت سیم کارت می شود؛ بلکه امکان کلاهبرداری و تقلب را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. به همین خاطر خرید و فروش سیم کارت برای بسیاری افراد به یک دغدغه تبدیل شده است.

از همین رو کارشناسان و فعالان حرفه ای این حوزه همواره توصیه می کنند؛ برای خرید یا فروش سیم کارت، حتما به مراکز باسابقه و تخصصی مانند رندباز مراجعه کنید. زیرا در این مراکز هم امکان خرید و فروش سریع سیم کارت وجود دارد و هم به علت کوتاه شدن دست دلالان، قیمت ها کاملا واقعی و کارشناسی شده می باشد.

 

چرا رندباز؟

البته بررسی سالها تجربه و سابقه درخشان رندباز در امر خرید و فروش سیم کارت نشان می دهد که رسیدن به چنین جایگاهی یک شبه کسب نشده و امکانات و خدمات منحصر بفردی که در این پلتفرم در اختیار کاربران قرار می گیرد؛ مهم ترین و اصلی ترین دلیل شاخص شدن این وب سایت از بین صدها مرکز خرید و فروش سیم کارت در کشور می باشد.

قطعا آنچه که سبب شده تا وب سایت رندباز از رقیبان پیشی گرفته و مورد اعتماد حرفه ای ها و فعالان حوزه خرید و فروش سیم کارت باشد؛ قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای است که در این پلتفرم در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 برخی از شاخص ترین مزایای استفاده از وب سایت رندباز به شرح ذیل می باشد:

 

·        ساده اما کاربردی

شاید بتوان مهم ترین دلیل محبوبیت رندباز را در سادگی آن خلاصه کرد؛ زیرا این پلتفرم به گونه ای طراحی شده که هرکس با کم ترین دانش کامپیوتری می تواند از آن به راحتی استفاده نماید. البته سادگی وب سایت رندباز به معنای ناقص بودن آن نیست، بلکه به این معناست که در این وب سایت از بخش های غیر ضروری و زائد خبری نیست و افراد می توانند به راحتی در کمترین زمان ممکن از خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوند.

 

      حذف واسطه ها و دلالان

حذف واسطه ها و دلالان یکی از شاخص ترین ویژگی وب سایت رندباز است؛ زیرا رندباز به گونه ای طراحی شده که افراد می توانند برای فروش سیم کارت خود یک فروشگاه اختصاصی طراحی نموده و کالای خود را بدون واسطه در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار دهند. بنابراین خریدار واقعی می تواند تنها با چند کلیک با فروشنده اصلی سیم کارت ارتباط برقرار کرده و بعد از مذاکره نسبت به خرید اقدام نماید.

     قیمت گذاری اصولی و کارشناسی

اگر شما کمی در این حوزه فعالیت داشته باشید؛ قطعا می دانید که وب سایت رندباز به عنوان معتبرترین مرجع قیمت گذاری سیم کارت در بین حرفه ای های این حوزه شناخته می شود. زیرا این پلتفرم با کوتاه نمودن دست واسطه ها مورد اعتماد همگان بوده و تعداد سیم کارت هایی که در آن عرضه می گردد؛ بسیار بیشتر از سایت های رقیب می باشد؛ به همین خاطر فضای رقابتی موجود در این وب سایت باعث می شود تا قیمت ها واقعی بوده و کاملا بر اساس شرایط روز بازار باشد.

 

 تعداد بازدید بالا

از آنجا که در وب سایت رندباز هرکس می تواند فروشگاه تخصصی برای فروش سیم کارت خود را ایجاد نماید، تعداد بازدید بالا از فروشگاه، شرایط و سرعت فروش را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد که این امر کمک می کند تا سیم کارت عرضه شده در زمان کمتر و با قیمتی مناسب تر به فروش برسد.

 

 خرید آسان و بی دردسر

با توجه به این که خرید و فروش کالا به صورت آنلاین دردسرها و مشکلات بیشتری نسبت به خرید حضوری دارد؛ بسیاری از افراد هنوز ترجیح می دهند تا خریدهای خود را به شیوه های قدیمی و سنتی انجام دهند. ولی در وب سایت رندباز خبری از این دردسرها نیست و افراد می توانند بدون نگرانی در خانه یا محل کار خود بدون صرف وقت یا هزینه، از بزرگترین فروشگاه آنلاین عرضه سیم کارت در کشور بازدید کرده و بعد از مشورت با دوستان و آشنایان به راحتی یک خرید لذت بخش و راحت را تجربه کنند.

  امکان فروش فوری سیم کارت

یکی از مهم ترین مزیت های خرید سیم کارت، خصوصا سیم کارت دائمی 0912 همراه اول این است که مانند طلا و سکه، پول نقد محسوب می گردد و معمولا خیلی زود بعد از عرضه به فروش می رسند. ولی اگر بنا به هر دلیلی قصد فروش سیم کارت خود را داشتید و می خواهید در کمترین زمان ممکن، سیم کارت خود را به مناسب ترین قیمت بفروشید، رندباز تنها پلتفرمی است که می توانید به آن اعتماد کنید. زیرا در این وب سایت یک بخش تخصصی برای فروش فوری سیم کارت وجود دارد که در آن سیم کارت های عرضه شده با شرایط خاص در معرض دید بازدیدکنندگان خاص قرار می گیرد و سیم کارت در زمانی کوتاهتر از زمان معمول به فروش می رسد.

برای این کار تنها کافی است بعد از مراجعه به وب سایت رندباز در بخش فروش فوری سیم کارت، اطلاعات سیم کارت خود را ثبت نمایند. بعد از ثبت آگهی، اطلاعات مورد نظر بلافاصله برای تعداد مشخصی از فروشندگان حرفه ای خرید و فروش سیم کارت فرستاده می شود و سیم کارت شما برای بازه ای مشخص در ویترین ویژه این پلتفرم قرار می گیرد. به همین خاطر سیم کارت های عرضه شده در این بخش معمولا بسیار سریعتر و زودتر از سیم کارت های دیگر به فروش می رسند.

  تنوع سیم کارت

یکی از مهم ترین مزیت های وب سایت رندباز، گسترده بودن آن است که به افراد این امکان را می دهد تا به عنوان فروشنده، هر نوع سیم کارت اعم از دائمی یا اعتباری به هر تعداد که بخواهد را آگهی کند. ضمن این که در وب سایت رندباز هیچ محدودیتی برای عرضه سیم کارت وجود ندارد و فرقی نمی کند که سیم کارت شما متعلق به کدام اپراتور باشد. به طور کلی در رندباز امکان خرید یا فروش همه سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و ... وجود داشته و این پلتفرم به اندازه تمام ایران گسترده و متنوع می باشد.

 

   استعلام قیمت سیم کارت

اگر به عنوان خریدار یا فروشنده سیم کارت فعال باشید؛ به خوبی می دانید که استعلام قیمت سیم کارت، یکی از مهم ترین کارها قبل از اقدام به خرید یا فروش می باشد؛ زیرا حضور دلالان یا کلاهبرداران در این بازار بسیار زیاد است و در صورتی که متوجه شوند شما نسبت به قیمت سیم کارت خود ناآگاه هستید؛ قطعا با شیوه های مختلف سیم کارت شما را ارزانتر از قیمت بازار می خرند و یا سیم کارتی را با قیمتی به مراتب بالاتر به شما می فروشند.

بنابراین حتما قبل از انجام هر کاری نسبت به استعلام قیمت سیم کارت خود اقدام نمایید. برای این کار بهترین و معتبرترین مرکز، وب سایت رندباز است که روزانه با عرضه هزاران سیم کارت، واقعی ترین قیمت را برای سیم کارت شما مشخص می کند. البته برای خرید سیم کارت نیز می توانید با مراجعه به این وب سایت و مشاهده قیمت های سیم کارت هایی مشابه سیم کارت مدنظر شما، از میزان بودجه ای که باید برای خرید سیم کارت در نظر بگیرید؛ مطلع شوید.

 

امکان فروش اقساطی سیم کارت

فروش اقساطی کالا یکی از مهمترین خدماتی است که معمولا فروشگاه های بزرگ و معتبر در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می دهند. در سال های اخیر وب سایت رندباز این امکان را برای خرید و فروش کلیه سیم کارت های دائمی خود ارائه نموده و خریداران می توانند در صورت تمایل از این شرایط فوق العاده بهره مند گردند.

در بخش فروش اقساطی سیم کارت، امکان خرید سیم کارت تنها با پرداخت سی درصد از کل مبلغ سیم کارت وجود دارد و خریداران می توانند مابقی مبلغ را در اقساط کوتاه مدت یا بلند مدت پرداخت نمایند. البته مهم ترین ویژگی فروش اقساطی سیم کارت در رندباز این است که این امکان بدون پرداخت چک یا سفته صورت می گیرد و بعد از پرداخت سی درصد قیمت سیم کارت و امضای قرارداد بین خریدار و فروشنده، سیم کارت در اختیار خریدار قرار می گیرد. بدیهی است بعد از اتمام پرداخت اقساط، سند سیم کارت نیز به نام خریدار تنظیم می گردد.

از آنجا که این شرایط استثنایی برای کلیه سیم کارت های دائمی اعم از سیم کارت دائمی 0912 همراه اول نیز وجود دارد، علاقمندان می توانند با مراجعه به این وب سایت و انتخاب شماره مورد نظر به صورت مستقیم با فروشنده تماس گرفته و بعد از توافق در مورد تعداد اقساط و نحوه پرداخت، نسبت به عقد قرارداد اقدام نموده و صاحب یک سیم کارت با ارزش و گران قیمت سیم کارت 0912 شوند.

منبع:وبلاگ رندباز

  • thenirvana nirvana
  • ۰
  • ۰

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور عرضه کننده سیم کارت دائمی، بعد از اپراتور ایرانسل از بیشترین مشترک سیم کارت اعتباری برخوردار است. از همان روزهای اولیه عرضه سیم کارت اعتباری اتمام شارژ و افزایش اعتبار یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران این نوع سیم کارت محسوب می شد. هر چند که این روزها دیگر خرید شارژ به سختی گذشته نیست و اپراتورها با ارائه روش های متنوع، امکان شارژ سیم کارت را به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد نمودند. علاوه بر این با ایجاد تنوع در روش های شارژ مشترکین، توانستند تا حد زیادی مشکلات مربوط به اتمام شارژ و دردسرهای افزایش اعتبار را کاهش دهند.

یکی از مهم ترین امکاناتی که این روزها از سوی اپراتور همراه اول در اختیار مشترکین اعتباری این اپراتور قرار گرفته است؛ امکان خرید شارژ سیم کارت توسط دیگران می باشد که به کاربران کمک می کند در شرایطی که بنا به هر دلیلی خودشان نمی توانند سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنند، از دیگران بخواهند که این کار را برایشان انجام دهند.

 

سرویس خرید شارژ همراه اول توسط دیگران چیست؟

قطعا تمام کسانی که از سیم کارت اعتباری همراه اول استفاده می کنند از روش های مختلف خرید شارژ و افزایش اعتبار ریالی سیم کارت مطلع هستند و از آن استفاده می کنند. ولی سرویس خرید شارژ همراه اول توسط دیگران یکی از بهترین و کاربردی ترین سرویس های ارائه شده از سوی اپراتور همراه اول می باشد که کمک می کند تا در شرایط اضطراری و یا در مواقعی که به تنهایی امکان افزایش اعتبار ریالی خود را ندارید، از یکی از دوستان یا آشنایان خود بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد.

 

روش های خرید شارژ همراه اول توسط دیگران

 این سرویس که از تابستان 1394 اجرا می گردد؛ مخصوص مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول بوده و امکان خرید شارژ از این طریق برای مشترکین سیم کارت های اعتباری سایر اپراتورها وجود ندارد. البته بر اساس این سرویس کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری همراه اول می توانند برای مشترکین اعتباری دیگر همراه اول شارژ خریداری نموده و به آنها هدیه دهند. بنابراین اگر تمایل دارید تا از این سرویس استفاده نمایید؛ می توانید از روش های ذیل برای این کار استفاده نمایید:

 

1.     مراجعه به سایت همراه اول

مراجعه به وب سایت همراه اول به عنوان منبع معتبر برای انجام کارهای مختلف و دریافت خدمات و سرویس های متنوع یکی از اصلی ترین روش های خرید شارژ همراه اول برای دیگران می باشد. برای این کار لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

·        ابتدا به وب سایت همراه اول مراجعه نموده و در قسمت صورتحساب، گزینه شارژ سپس خرید شارژ را انتخاب نمایید. در صفحه جدیدی که پیش روی شما باز می شود، شماره سیم کارتی که تصمیم دارید برایش شارژ خریداری کنید و مبلغ شارژ مورد نظر را وارد نمایید. (مشترکین توجه داشته باشند در زمان استفاده از این سرویس، اگر سیم کارت مقصد در شبکه وجود نداشته باشد و یا بنا به هر دلیلی غیر فعال نامیده شود، امکان انتقال شارژ وجود ندارد. بنابراین در هنگام وارد نمودن شماره، دقت کنید که شماره را کامل و بدون اشتباه درج کرده باشید.)

·        در مرحله بعد می توانید نوع شارژی که می خواهید خریداری نمایید را از بین گزینه های شارژ معمولی، شارژ شگفت انگیز، بسته های جوانان و بانوان انتخاب نمایید. میزان پرداخت و شارژ پرداختی در هر بخش برای شما به نمایش در خواهد آمد.

·        مرحله آخر، مرحله پرداخت است که با انتخاب یکی از درگاه های موجود می توانید مبلغ شارژ خریداری شده را پرداخت نمایید.

 

2.     از طریق شماره گیری کد دستوری

استفاده از کد دستوری  # 1 * ( ستاره یک مربع ) یکی از راحت ترین و سریع ترین روش های خرید شارژ برای خود و دیگران می باشد. برای این کار مشترک باید ابتدا کد دستوری  # 1 * ( ستاره یک مربع ) را شماره گیری نموده و سپس با انتخاب گزینه 1 وارد مرحله خرید شارژ شود. در این صفحه با وارد نمودن شماره مورد نظر، شارژ را خریداری نماید.

البته امکان خرید مستقیم شارژ عادی با شماره گیری کد دستوری # 1 * 1 * 1 * ( ستاره 1 ستاره 1 ستاره 1 مربع ) هم وجود دارد که در این حالت مشترک بعد از شماره گیری این کد دستوری باید ابتدا مبلغ را از بین گزینه ها انتخاب و یا مبلغ مورد نظر خود را وارد نموده و سپس شماره تلفن مورد نظر را وارد کند و شارژ را خریداری نماید. شایان ذکر است در صورتی که مشترک کد دستوری # 2 * 1 * 1 * ( ستاره یک ستاره یک ستاره دو مربع ) را شماره گیری نماید؛ شارژ فوق العاده برای او فعال شده و می تواند از مزایای آن بهره مند گردد.

 

3.     از طریق وب سایت یا اپلیکیشن همراه من

خرید شارژ از طریق وب سایت یا اپلیکیشن پرکاربرد همراه من، یک روش مفید و کاربردی برای خرید شارژ می باشد. برای این کار مشترک باید ابتدا وارد سایت یا اپلیکیشن همراه من شده و در صفحه اول گزینه صورتحساب من را باز کرده و گزینه خرید شارژ را انتخاب نماید. در این قسمت باید بعد از وارد نمودن شماره موبایل مورد نظر، مبلغ شارژ را انتخاب نماید و با کلیک بر روی گزینه خرید شارژ برای خودتان یا دیگری شارژ را خریداری کنید.  

نحوه پیگیری خرید شارژ

از آنجا که بر اساس قانون مسئولیت هرگونه نقل و انتقال اعتبار بر عهده مشترک ارسال کننده اعتبار می باشد؛ به همین خاطر لازم است مشترک در حفظ و نگهداری گوشی هوشمند خود دقت کافی داشته باشد و از قرار دادن آن در اختیار افراد ناشناس و کودکان خودداری نماید؛ ولی اگر بنا به هر دلیلی قصد پیگیری خرید شارژ برای خود یا دیگران را دارید؛ باید دقت کنید که در زمان خرید شارژ همراه اول یک کد پیگیری به مشترک داده می شود که لازم است آن را ذخیره نماید. برای پیگیری شارژ تنها کافی است با مراجعه به وب سایت همراه اول در صفحه خرید شارژ، بر روی گزینه پیگیری خرید شارژ کلیک نموده و پس از وارد نمودن شماره موبایل و شماره پیگیری خرید از وضعیت خرید شارژ اطلاع پیدا کنید.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


 

  • thenirvana nirvana