interesting things

  • ۰
  • ۰

اپراتور همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور کشور همانند دیگر اپراتور ها سالانه هدایایی را به قصد قدر دانی از کاربران همراه اول و همچنین گرامیداشت مناسبت ها ارائه میدهد ، قطع به یقین دهه فجر یکی از مراسم باشکوهی است که با فرا رسیدن این ده روز افراد با همیاری یکدیگر این دهه را در مکان های مختلف جشن میگیرند . یکی دیگر از مناسبت هایی که برای مردمان کشور عزیزمان ایران بسیار عزیز و محترم است روز بزرگ مسلمانان، عید مبعث می باشد . به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، اپراتور همراه اول به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در پیش بودن عید مبعث ، بسته های ویژه ترکیبی به تمام مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه می دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته های ترکیبی همراه اول و همچنین نحوه فعالسازی بسته ها در ادامه این مطلب با ما همراه باشید .

 

بسته تخفیفی همراه اول

اپراتور همراه اول برای تمامی کاربران دارای سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول و همچنین مشترکین انارستان یک نوع بسته ترکیبی با تخفیف 60 درصدی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و عید مبعث ارائه کرده است که شامل دقایقی مکالمه درون شبکه و ده گیگابایت اینترنت می باشد .

بسته ترکیبی

بسته ترکیبی همراه اول شامل ده گیگابایت اینترنت با مدت زمان استفاده در ده روز یعنی از پنجشنبه 12 بهمن تا شنبه 22 بهمن 1402 می باشد . همچنین با خرید این بسته 600 دقیقه مکالمه به مشترکین تعلق میگیرد و اگر در تاریخ قید شده از این بسته استفاده نشود بعد از فرا رسیدن 22 بهمن ماه بسته ترکیبی دیگر قابل استفاده نیست .

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند بسته ده گیگابایت اینترنت و 600 دقیقه مکالمه به صورت ترکیبی را به قیمت 39 هزار تومان با شمارگیری کد دستوری  #671*100* (ستاره 100 ستاره 671 مربع) دریافت کنند .

مشترکین انارستان نیز قادر به خرید این بسته ترکیبی با قیمت 27 هزا تومان از طریق شماره گیری کد دستوری #6671*100* (ستاره 100 ستاره 6671 مربع) هستند .

 

شرایط و قوانین مهم

لازم به ذکر است مدت زمان فعال سازی این بسته محدود است و مشترکین همراه اول که قصد خرید و فعالسازی بسته ترکیبی با تخفیف 60 درصدی به مناسبت دهه فجر و عید مبعث را دارند با توجه به روش های بالا میتوانند از پنجشنبه 12 بهمن ماه تا شنبه 22 بهمن ماه 1402 اقدام به خرید کنند و در مدت زمان ذکر شده میتوانند از بسته استفاده کنند .

توجه داشته باشید که روش های خرید بسته ترکیبی تیتر بالا فقط مختص به مشترکین همراه اول بوده و مشترکین دیگر اپراتور ها نمیتوانند با استفاده از روش های ذکر شده برای فعالسازی بسته ترکیبی ، تخفیفی اقدام کنند .

 

منبع : وبلاگ رندباز

 

  • ۰۲/۱۱/۲۹
  • thenirvana nirvana

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی