interesting things

  • ۰
  • ۰

اپراتور ها با عرضه هر طرح هدف هایی مشخصی را مد نظر می گیرند و بر اساس این هدف ها طرح هایی را ارائه میدهند . برای مثال هدف های مشخص شده میتوان به پیشرفت در خدمت رسانی ، کمک رسانی به هزینه های ابزار ارتباطی (سیم کارت) و مشتری مداری اشاره کرد . لازم به ذکر است که اپراتور ها برای ارائه این طرح ها روزهای خاصی را تعین میکنند و یا بهتر است بگوییم در مناسبت هایی که سالانه فقط یک یا چند روز مختص به آن است این خدمات را ارائه میدهند. یکی از مناسبت هایی که برای تمامی مسلمانان باشکوه است ، عید سعید مبعث می باشد. به مناسبت این عید سعید، اپراتور ها به روش خود این روز را جشن گرفته و با ارائه بسته های رایگان  یا تخفیفی به مشترکین خود عیدی میدهند. اپراتور ایرانسل به عنوان دومین اپراتور رایج کشور سالانه مانند دیگر اپراتور ها با فرا رسیدن این روز بسته های تخفیفی را برای تمامی مشترکین خود (دائمی ، اعتباری) تدارک میبیند که در ادامه این مطلب به چگونگی فعالسازی این بسته ترکیبی ویژه خواهیم پرداخت .

 

بسته تخفیفی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور ، به مناسبت گرامیداشت عید سعید مبعث بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه درون شبکه ای را با قیمت تخفیفی ، ارائه کرده است .

بسته ترکیبی و تخفیفی ایرانسل که به مناسبت گرامیداشت عید سعید مبعث ارائه شده است ، شامل یک گیگابایت اینترنت بین المللی و  یک ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) می باشد و با قیمت 4000 تومان برای تمامی مشترکین ایرانسل فعال می گردد .

 

نحوه فعالسازی بسته ترکیبی ویژه ایرانسل

افراد دارای سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند از بامداد 19 بهمن ماه 1402 با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید بسته ترکیبی ویژه ایرانسل کنند . لازم به ذکر است که اعتبار بسته ترکیبی به مدت 24 ساعت پس از فعالسازی فعال خواهد بود و مشترکان ایرانسل هیچ محدودیتی برای تعداد دفعات خرید این بسته ندارند.

استفاده از کد دستوری (USSD)
مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

نحوه فعالسازی بسته تخفیفی ایرانسل با استفاده از کد دستوری :

تمامی مشترکین ایرانسل میتوانند کد دستوری  *5# شماره گیری کرده و پس از نمایش صفحه جدید گزینه مربوطه را انتخاب کنند و با قیمت ذکر شده بسته ترکیبی ایرانسل را خریداری کنند .

نحوه فعالسازی بسته ترکیبی ویژه ایرانسل با مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من :

همانطور که میدانید تمامی اپراتور ها اپلیکیشنی را برای مشترکین خود اختصاص داده اند و اپراتور ایرانسل مانند دیگر اپراتور ها برای مشترکین خود اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه کرده است . برای فعالسازی بسته ترکیبی ویژه ایرانسل به مناسبت گرامیداشت عید سعید مبعث مشترکین ایرانسل میتوانند پس از ورود به این اپلیکیشن از بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی برای فعال سازی این بسته اقدام کنند . 

 

منبع : وبلاگ رندباز

 

  • ۰۲/۱۱/۳۰
  • thenirvana nirvana

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی