interesting things

  • ۰
  • ۰

 ایرانسل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور های تلفن همراه با هفده سال فعالیت کاری در حوزه سیم کارت امروزه توانسته سیم کارت های دائمی و اعتباری را با 13 پیش شماره مختلف برای کاربران ارائه دهد. سیم کارت ایرانسل به دلیل پوشش گسترده شبکه، آنتن دهی مناسب، سرعت بالای اینترنت و ... در حال حاضر یکی از محبوب ترین اپراتور ها در کشور محسوب میشود. همچنین ایرانسل به دلیل قدمت بالا و موجودی زیاد از شماره های رند و خاص دارای مشترکین زیادی می باشد. ما در ادامه مطلب قصد داریم به نحوه خرید و فروش و معرفی انواع سیم کارت ایرانسل بپردازیم.

 

انواع سیم کارت ایرانسل

سیم کارت دائمی ایرانسل : سیم کارت دائمی ایرانسل، برای افرادی که به دنبال ثبات و خدمات مداوم هستند پیشنهاد مناسبی است. سیم کارت دائمی ایرانسل با ارائه قبض های ماهیانه، امکان مدیریت هزینه ها را برای مالکین فراهم میکند.  

سیم کارت اعتباری ایرانسل : سیم کارت اعتباری ایرانسل برای افرادی که ترجیح می دهند هزینه ها را پیش پرداخت کنند گزینه مناسبی است. در این فرایند کاربران میتوانند اعتبار خود را به صورت دوره ای شارژ کنند.

سیم کارت دیتا ایرانسل : سیم کارت های دیتا ایرانسل تنها برای استفاده اینترنت همراه عرضه شده اند. همچنین سیم کارت دیتا ایرانسل مناسب برای دستگاه های مودم و تبلت ها می باشند.

سیم کارت esim : این نوع از سیم کارت های ایرانسل به صورت داخلی در دستگاه ها تعبیه شده است و نیازی به کارت فیزیکی ندارند.

 

مزایای خرید سیم کارت ایرانسل

اپراتور ایرانسل یکی از گسترده ترین شبکه های تلفن همراه و پیشگامان ارائه خدمات اینترنت همراه در کشور محسوب می شود. از سوی دیگر خدمات پشتیبانی ایرانسل به طور دائم پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران است. بنابراین موارد ذکر شده میتواند جزو اصلی ترین مزایای خرید سیم کارت دائمی و سیم اعتباری ایرانسل باشد.

 

قیمت سیم کارت ایرانسل

به طور کلی قیمت سیم کارت با هر پیش شماره ای بسته به نوع رندی و مباحث دیگر دارد. به همین دلیل تنها روش برای اطلاع از قیمت دقیق سیم کارت مشورت با کارشناسان قیمت گذاری می باشد.

لازم به ذکر است سیم کارت های ایرانسل از قیمت 100 هزار تومان شروع و حدود 10 میلیارد تومان به پایان می رسد.

 

نحوه خرید و فروش سیم کارت ایرانسل

امروزه روش های حضوری و غیر حضوری زیادی برای خرید سیم کارت ایرانسل وجود دارد. برای مثال سایت و اپلیکیشن هایی در خصوص با خرید و فروش سیم کارت طراحی شده اند. از جمله یکی از سایت های تخصصی سیم کارت رندباز می باشد که با در نظر گرفتن تمامی دغدغه های خریداران و فروشندگان این امکان را به افراد داده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای خرید و فروش سیم کارت اقدام کنند.

 

نتیجه گیری

در طول این مطلب به مزایا و نحوه خرید و فروش سیم کارت ایرانسل پرداختیم. بدین ترتیب میتوان گفت خرید و فروش سیم کارت های ایرانسل به دلیل مزایا و خدمات متنوع این اپراتور، از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به نکات ذکر شده در این مقاله، می توانید بهترین تصمیم را در خرید و فروش سیم کارت ایرانسل بگیرید و از خدمات زیاد این اپراتور بهره مند شوید.

 

 

منبع : وبلاگ رندباز

 

 

  • ۰۳/۰۶/۲۰
  • thenirvana nirvana

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی